VTR - CHIPTUNING | DPF OFF | EGR OFF | TURBINY |

Zapraszamy do prezentowania swoich usług. W tym dziale można oferować swoje usługi z zakresu mechaniki/elektroniki/lakiernictwa/blacharstwa i innych.
Awatar użytkownika
Bear_
Firma
Posty: 42
Rejestracja: 29 gru 14, 16:44
Województwo: śląskie
Imię: Arek
Model: Astra
Silnik: Z19DTH

Post autor: Bear_ »

Jako przedstawiciel firmy VTR, która znajduje się na Śląsku w miejscowości Kobiór chce przedstawić wam z grubsza naszą ofertę, którą sukcesywnie w trakcie dalszego rozwoju będę uzupełniał.

Firma VTR działa już na rynku od przeszło 10 lat, z czego wcześniejszy target skupiał się na rynku lokalnym.

W chwili obecnej kończymy przeprowadzkę do nowej siedziby firmy i zaczynamy poszerzać swój zakres pracy i ofert.

Firma nasza charakteryzuje się tym iż wszelkie prace nam zlecone czy nasze produkty wykonujemy starannie, solidnie, na markowych podzespołach i co najważniejsze z indywidualnym podejściem do każdego klienta czy produktu.

Nasze turbosprężarki - Master Turbo

Dodatkowo nasza firma wykonuje regenerację turbosprężarek pod własną marką - Master Turbo. Częściowa hybrydacja jak i pełna hybrydacja turbosprężarek sygnowana jest pod serią Master Turbo - Pro Line.

Regenerację turbosprężarek wykonujemy na najnowszych i nowych sprzętach do tego typu zabiegów. Naszym najnowszym nabytkiem jest maszyna:

Schenck tb sonio

Obrazek

Pracujemy na wysokiej klasy częściach zamiennych do turbosprężarek - najczęściej są to elementy wysokiej klasy oferowane przez firmę Melett. Niejednokrotnie wykorzystujemy oryginalne części producentów turbosprężarek - jesli są one udostępnione przez owych producentów do obiegów serwisowych.

Nasze turbiny charakteryzują się wyjątkowo dobrze spasowanymi parametrami wyważenia i jakości wykonania całej operacji zwanej regeneracją turbosprężarki.

Już niedługo zaprezentuję wam różnicę między naszą turbosprężarką, a sprężarką FABRYCZNIE NOWĄ :)

Tu przykładowo nasza turbina z 1.3 CDTi

Obrazek

Programy mocowe - CHIP, usługi eletroniczne

Firma nasze od długiego już czasu zajmuje się elektroniką pojazdową, w szczególności

- chip'y mocowe do diesli jak i benzyn
- usuwanie filtrów DPF
- usuwanie EGR
- diagnostyka komputerowa
- korekty dawek rozruchowych

1) Chipy mocowe robimy w 3 wariantach składowych:

- ECO Software - są to programy stworzone z myślą o ludziach pokonujących swoimi samochodami długie przebiegi. Program ma maksymalnie zoptymalizowaną mapę silnika, która daje nam możliwość maksymalnych oszczędności.

- STANDARD Software - są to standardowe programy mocowe pod dany pojazd. Programy te kierowane są do ludzi, którym brakuje elastyki pracy silnika, posiadają drobne niedobory "mocy", ale obawiają się o ewentualne uszczerbki zdrowotne swojego auta. Programy te są całkowicie bezpieczne dla silnika, a poprawiają charakter pracy silnika, wpływając również na spalanie paliwa itp.

- CUSTOM Software - programy skierowane całkowicie do ludzi o wysokim zapotrzebowaniu na moc. Programy całkowicie customowe, tworzone pod przygotowane jednostki, których programy będą mocno wysilone i dopasowane do zastosowanych wcześniej w silniku potrzebnych modyfikacji.

Wszelkie programy mocowe począwszy od programów ECO, kończąc na programach CUSTOM są programami, które piszemy z indywidualnym podejściem do klienta i jego samochodu !
Wszelkie programy dopasowujemy do potrzeb i wymogów klienta, podchodząc do każdego pojazdu jak byśmy program robili dla siebie. Dlatego ważny jest dla nas wywiad z klientem i skrupulatna kontrola przedprogramowa danego pojazdu.

Naszą domeną jest klient - jesteśmy dumni ze swojej pracy i doceniamy fakt zaufania nam pozostawiając w naszych rękach wasze "dzieci".

2) Ogólna elektronika pojazdowa, filtry DPF, EGR itp.

W naszym wachlarzu prac możecie znaleźć również usługi polegające na dezaktywacji filtrów DPF/FAP, usuwanie programowe EGR, korekty dawek paliwowych - rozruchowych zimnych/ ciepłych jak i ogólną elektronikę pojazdową.

Systemy zasilania paliwem diesla

Zajmujemy się również regeneracją systemów wtrysku diesla we większości samochodów dostępnych na rynku. Zregenerujemy pompy ze starszych typów VW - po najnowsze systemy Common Rail - takie jak w najnowszych oplach, bmw itp.

Naprawiamy również sterowniki pomp wtryskowych i wysokociśnieniowych.

Przykładowo:

Pompa systemu BOSCH VP30/44 PSG5

Obrazek

Pompa systemu BOSCH VP44 PSG16 - między innymi Opel :)

Obrazek

Sterowanie pomp

Obrazek

Dodatkowo w zakresie usług z tej dziedziny jesteśmy w stanie zaoferować wam pełną regenerację wtrysków. Regeneracja odbywa sie przy zastosowaniu wysokiej klasy stołu pomiarowego a do regeneracji używamy oryginalnych części DELPHI, BOSCH...


Do tej pory używaliśmy i pewnie dalej będziemy w pewnych przypadkach używać hamowni kołowej DYNOMET.

W chwili dysponujemy nową stacjonarną hamownią obciążeniową, która w 2015 roku zostanie rozbudowana do standardu 4x4.

Układy wydechowe ze stali nierdzewnej, układy FMIC itp.

Jesteśmy w stanie wykonać na życzenie klienta performanceowe układy wydechowe z wysokiej jakości stali kwasoodpornej jak i systemy FMIC.
Wszystkie tego typu mody ustalane są indywidualnie wedle potrzeb klienta i danego auta.

Na tą chwilę to by było tyle:

Już niedługo będę sukcesywnie uzupełniał informacje związane z nasza ofertą, przykładowymi zdjęciami prezentującymi nasz wyrób dla namacalnego wyobrażenia sobie naszej pracy.

Następną rzeczą, jaką będziemy chcieli wprowadzić jako promocję naszej firmy będą grupowe, forumowe usługi na, które bardzo serdecznie będziemy zapraszać.

Na sam koniec mogę dodać, że firma nasza już w tej chwili współpracuje z dwoma, dużymi ASO w regionie - ASO Peugeot i ASO VW/AUDI. W chwili obecnej jesteśmy w trakcie finalizowania długoterminowej umowy z dwoma ASO OPEL/CHEVROLET.

Są to aspekty świadczące niejako o solidności i dokładności wykonywanych przez nas usług...


Zapraszam do zadawania pytań :)

Kontakt ze mną po przez forum.

Mobile:

Darek 885 192 943
Arek (Ja) 533 518 919 -> biuro.arek@vtr.eu

Mail:

biuro@vtr.eu

WWW

http://www.vtr.eu

FANPAGE FACEBOOK

https://www.facebook.com/VTR.TUNING

Zapraszamy na fejsa, będą pojawiać się nowości, aktualne promocje itp. :)

Preferowany dla nas kontakt to oczywiście telefon, lub w moim przypadku forum.

Dlaczego telefon ? Miło jest nam porozmawiać z klientem a i podczas rozmowy można dowiedzieć się większej ilości szczegółów...
Ostatnio zmieniony 21 paź 15, 16:24 przez Bear_, łącznie zmieniany 1 raz.
Gdy wszyscy twierdzą, że nie da się czegoś zrobić... Przychodzi ten, który o tym nie wie i to robi...
~albert einstein~
Elvis
Forumowicz
Posty: 82
Rejestracja: 29 gru 14, 21:14
Województwo: śląskie
Imię: Andrzej
Model: Kadett
Silnik: C20XE

Post autor: Elvis »

A jak wygląda sprawa hamowania samochodu na mega glebie ? Czy jednak będzie trzeba kręcić gwintem w górę?
Awatar użytkownika
Bear_
Firma
Posty: 42
Rejestracja: 29 gru 14, 16:44
Województwo: śląskie
Imię: Arek
Model: Astra
Silnik: Z19DTH

Post autor: Bear_ »

Niestety baaaardzo mocno zglebione auta w tej chwili sa dla nas problemem. Dopiero po rozbudowie do 4x4 wpuscimy calosc w podloge i nawet gleba na zyletki wjedzie.

W chwili obecnej mega szuracze hamujemy na kolowej hamowni, gdzie wyniki nam sie pokrywaja...

Ew. staramy sie wjechac autem, czy da rade na przedluzonym najezdzie...

W ostatecznosci cza krecic :)
Gdy wszyscy twierdzą, że nie da się czegoś zrobić... Przychodzi ten, który o tym nie wie i to robi...
~albert einstein~
Elvis
Forumowicz
Posty: 82
Rejestracja: 29 gru 14, 21:14
Województwo: śląskie
Imię: Andrzej
Model: Kadett
Silnik: C20XE

Post autor: Elvis »

Jak poskładam kiedyś moje padło na pewno się zgłoszę :)
Awatar użytkownika
kamyl
Forumowicz
Posty: 27
Rejestracja: 3 sty 15, 13:12
Województwo: śląskie
Imię: Kamil
Model: Vectra
Silnik: Z19DT
Lokalizacja: Żory

Post autor: kamyl »

Siema, mam pytanie ile cenowo wychodzi regeneracja wtrysków w VC Z19DT info poprosił bym na PW
ODPOWIEDZ

Wróć do „Oferuję usługi”