Astra GSi16v Turbo powered by SaaB

Tutaj prezentujemy nasze Ople i ich modyfikacje, wymiany, naprawy.
Awatar użytkownika
Mlody92
Forumowicz
Posty: 28
Rejestracja: 24 paź 15, 18:12
Województwo: śląskie
Imię: Szymon
Model: Astra
Silnik: B204l

Post autor: Mlody92 »

Witam wszystkich po długiej przerwie, astra prawie gotowa niestety na OWLA nie zdążyłem, ostatni mój post było o nowej rolce ale nie tylko rolka wpadła nowa.

Na początku myślałem żeby wsadzić JR-y 15 lub JR-y 11 ale padło na starą klasyczną rolkę a konkretnie jest to BBs RS2 "concave" ET 15 8j 17 opony przód 185 35 17 tył 195 40 17, felgi po pełnej regeneracji, prostowane, ściągnięte nakładki ochronne, toczony rant, polerowany,zmienione dekle na czarno-złote, wyfrezowany nowy rozstaw 5x110 (felga teraz posiada dwa rozstawy 5x110 i 5x120) teraz pewnie padnie pytanie czemu 5x110 a nie 4x100 ? już to wyjaśniam, otwór centrujący felgi nie pozwolił na wyfrezowanie tego rozstawu.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Jak już felgi gotowe to trzeba było zmienić rozstaw, wpadły piasty na 5x110 wectra b, zaciski vectra b, tarcze przód 288mm tył 286mm.
Obrazek

Komora silnika a dokładnie kolorystyka powrót do oryginalnych kolorów saaba założona oryginalna puszka filtra bow off replika hks (zdjęcie przed wyczyszczeniem)
Zmiana intercoolera na bardziej wydajny, zmiana programu na około 280km zobaczymy ile hamownia pokaże, pod spodem zdjęcie z gazety o możliwościach jednostki B204L ciekawe na jakim etapie skończę :P Obrazek
Obrazek

Powrót do oryginału grill Gsi, spryskiwacze lamp, a dla smaczku znaczek turbo z saaba 900 OG z tyłu tak samo tylko w większej skali.


Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Zawieszenie typu airride każde kolo osobno regulowane, w tym miejscu muszę podziękować Mateuszowi za wielką pomoc w zaprojektowaniu i złożeniu,
okucia wycięte wodą, obróbka na tokarce, wiercenie i gwintowanie, cynkowanie, poduszki przód 1x140 tył 1x130, amortyzatory skrócone, wszystko poskładane na przewodach typu tekelan, 4 elektrozawory dwu cewkowe 5/3 pilot radiowy 4 pozycje, manometry fi 40 do 12 bar wkręcone w listwę własnej roboty schowane w schowku, Kompresor VIAIR 380C Chrom, buta 20l, naolejacz i filtr powietrza, włącznik ciśnieniowy 5-7 bar

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Lepsze zdjęcia będę robić w przyszłym tygodniu zostawiam link do zabawy air ride;
Awatar użytkownika
Teo
Klubowicz
Posty: 201
Rejestracja: 31 gru 14, 10:14
Województwo: pomorskie
Imię: Przemek
Model: Astra
Silnik: Z16XE

Post autor: Teo »

Wszystko to wygląda przepięknie! Aż szkoda, że nie można było pomacać na OLWA... :) Trzymam kciuki za dalszą pracę!
|Skoda Favorit 135LS 91" | Pierwsze kroki
|Opel Vectra A C20NE CD LPG 92" | Pierwsza miłość
|Opel Astra G Z16XE LPG 01"| Mieszane uczucie
Awatar użytkownika
Mlody92
Forumowicz
Posty: 28
Rejestracja: 24 paź 15, 18:12
Województwo: śląskie
Imię: Szymon
Model: Astra
Silnik: B204l

Post autor: Mlody92 »

Witam wszystkich, w miniony weekend zaliczyłem Ogólnopolski Zlot Astra Klub Polska, zlot jak najbardziej udany, udało się zająć miejsca w trzech kategoriach;

3 Miejsce najładniejsza Astra F
3 Miejsce najniższa Astra
3 Miejsce najładniejsza Felga Zlotu.

Nie obyło się bez kilku przygód, rozwalony przegub, dwie rozwalone opony i zerwana łapa silnika.

Dziękuję wszystkim za pomoc w drodze na zlot :)
Myślę że GSi w nowej odsłonie wygląda znacznie lepiej niż w zeszłym sezonie a wy jak myślicie ?
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Pieter
Forumowicz
Posty: 58
Rejestracja: 13 gru 15, 21:12
Województwo: śląskie
Imię: Piotr
Model: Corsa
Silnik: Z12XEP

Post autor: Pieter »

Felga super spasowała , zmiany na duży "+"
ODPOWIEDZ

Wróć do „Showroom / Pochwal się swoim Oplem”