Opel Calibra 2,5 v6TT rwd Rieger Catano
-
- Forumowicz
- Posty: 29
- Rejestracja: 29 gru 14, 22:24
- Województwo: mazowieckie
- Imię: Michał
- Model: Calibra
- Silnik: c20let
- Lokalizacja: Pruszków/Warka/ Grójec
Digital działa bez problemu
Środek się podświetlił
Ale zdjęci na razie mam tylko 3 panel climatronica na niebiesko
, zegary dodatkowe cyfrowe zeby pasowały do klimatu reszty, włączniki na niebiesko podświetlone , awaryjne przeniesione miedzy przyciski podgrzewania zamiast TC
Kilka z A2 plenerowe
I hamownia auto ledwo się mieści na rolki , najszerszy wóz na hamowni jak do tej pory
Auto stroił Nokia19871 (Łukasz), Strojone na motronicu przy użyciu emulatora i Tuner Pro, doładowanie Ecumaster det III.
Nie mam wszystkich wykresów ale na :
0,3 bara była około 250 KM
0,5 bara prawie 300
0,9 bara , z łagodnie wchodzącym stopniowo boostem 354 KM i 469 Nm i na tym pozostało. Zapłon zostawiliśmy nie ruszony.
to praktycznie juz finisch niebawem auto waraca do łodzi
Środek się podświetlił
Ale zdjęci na razie mam tylko 3 panel climatronica na niebiesko
, zegary dodatkowe cyfrowe zeby pasowały do klimatu reszty, włączniki na niebiesko podświetlone , awaryjne przeniesione miedzy przyciski podgrzewania zamiast TC
Kilka z A2 plenerowe
I hamownia auto ledwo się mieści na rolki , najszerszy wóz na hamowni jak do tej pory
Auto stroił Nokia19871 (Łukasz), Strojone na motronicu przy użyciu emulatora i Tuner Pro, doładowanie Ecumaster det III.
Nie mam wszystkich wykresów ale na :
0,3 bara była około 250 KM
0,5 bara prawie 300
0,9 bara , z łagodnie wchodzącym stopniowo boostem 354 KM i 469 Nm i na tym pozostało. Zapłon zostawiliśmy nie ruszony.
to praktycznie juz finisch niebawem auto waraca do łodzi
Korba Automotive
Warsztat
Swapy , modyfikacje , serwis itp
Warsztat
Swapy , modyfikacje , serwis itp
-
- Forumowicz
- Posty: 29
- Rejestracja: 29 gru 14, 22:24
- Województwo: mazowieckie
- Imię: Michał
- Model: Calibra
- Silnik: c20let
- Lokalizacja: Pruszków/Warka/ Grójec
auto ciagle u mnie przez kapryśny climatronic a dokładnie rurki ....wszystko trzeba było robić od nowa i strasznie ciasno przy kompresorze...
pospawane wszystko z 3 kompletów seryjnych , ciasno strasznie ...... ale wszystko ma ponad 20 lat i strzelają elastyczne węże na razie dobiłem do 12 atmosfer w układzie
i walnęły dwie sztuki.
Mozna by bło na hama jak Diavia walić wszystko na elastycznych gumowych ale po pierwsze chamsko to wygląda a po drugie dużo tu zakrętów ciasnych, wiec łuki z elastycznych były
by do dupy
kilka fot rurek itp
Takie coś wyświetla sie po podłączeniu Opel Scanera
Poza climatroniciem ( wpienia mnie okropnie to ustrojstwo ....) auto ogarnięte w 100%
pospawane wszystko z 3 kompletów seryjnych , ciasno strasznie ...... ale wszystko ma ponad 20 lat i strzelają elastyczne węże na razie dobiłem do 12 atmosfer w układzie
i walnęły dwie sztuki.
Mozna by bło na hama jak Diavia walić wszystko na elastycznych gumowych ale po pierwsze chamsko to wygląda a po drugie dużo tu zakrętów ciasnych, wiec łuki z elastycznych były
by do dupy
kilka fot rurek itp
Takie coś wyświetla sie po podłączeniu Opel Scanera
Poza climatroniciem ( wpienia mnie okropnie to ustrojstwo ....) auto ogarnięte w 100%
Korba Automotive
Warsztat
Swapy , modyfikacje , serwis itp
Warsztat
Swapy , modyfikacje , serwis itp
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatni post
-
- 13 Odpowiedzi
- 3172 Odsłony
-
Ostatni post autor: sebastiann
-
- 16 Odpowiedzi
- 3990 Odsłony
-
Ostatni post autor: pucinmz
-
- 1 Odpowiedzi
- 872 Odsłony
-
Ostatni post autor: Teo
-
- 0 Odpowiedzi
- 68 Odsłony
-
Ostatni post autor: admin
-
- 0 Odpowiedzi
- 6 Odsłony
-
Ostatni post autor: admin
-
- 19 Odpowiedzi
- 5083 Odsłony
-
Ostatni post autor: Nakashi
-
- 15 Odpowiedzi
- 3592 Odsłony
-
Ostatni post autor: Adam98
-
- 13 Odpowiedzi
- 2830 Odsłony
-
Ostatni post autor: VenturaGSi
-
- 12 Odpowiedzi
- 3651 Odsłony
-
Ostatni post autor: sush
-
- 4 Odpowiedzi
- 1141 Odsłony
-
Ostatni post autor: violator