1. Model:
Rekord E2 GLS
2. Silnik:
c18nv 100KM pełen wtrysk
3. Rok produkcji:
1986
4. Przebieg:
trudno powiedzieć bo licznik ma tylko do 99999km wg eks właściciela ma 146932
5. Wyposażenie:
Elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka,
przednie halogeny,
manualny szyberdach uchylny i odsuwany,
antena zatopiona w przedniej szybie,
ciemno brązowe welurowe wnętrze, kanapa z podłokietnikiem, fotel kierowcy regulowany dodatkowo góra dół
podświetlany daszek pasażera,
licznik z obrotomierzem, wskaźnikiem ładowania i ciśnienia oleju,
jakieś radio stylizowane na klasyczne,
centralny zamek,
regulacja podświetlania licznika
alufelgi 14" 5sztuk
nie ma wspomagania, ele szyb, abs i innych pierdół do popsucia
zajebis** klimat
6. Inne informacje o aucie:
kupiony w marcu 2017r jako drugi Opel w karierze
7. Car audio:
jakieś radio i słabe głośniki
8. Modyfikacje
a) Wewnątrz:
usunęłam chrom z deski,
2x piesek z bujającym łebkiem,
prospekt reklamowy i "sam naprawiam rekord c/d/e"
b) Zewnątrz:
usunęłam chrom z tylnej i przedniej części nadwozia stylizacja na Commodore,
założone żarówki als z żółtą poświatą
owiewki wycieraczek
9. Plany:
Do Reksa planuje zakupić pokrowce tygryski (szkoda mi wnętrza), może szprychowe alusy 15, chlapacze, nadkola plastikowe, paski antystatyczne, lpg, ewentualnie sprzedać i kupić ukochaną Calibrę
10. Zdjęcia:
11. Wymiany/naprawy:
Naprawy blacharskiej wymagały kielichy przednie, fartuchy błotników, podszybie, grodź przy fartuchach tzn, za kołami
Urlop = remonty
Z e30 i rekordem w roli głównej.
No to tak pod odebraniu reksa założyłam owiewki wycieraczek, umeblowałam tylną półkę, wyplakowałam plastiki i zerwałam chromową okleinę z ramki deski, uszczelniłam tylne lampy, świerzbiły mnie łapy żeby pogrzebać więc uruchomiłam centralny zamek (eks właściciel twierdził, że nie ma), funkcje życiowe zostały przywrócone dmuchawie i wycieraczkom (długi postój zaszkodził chyba).
Wymiany/ naprawy:
- wyjące łożysko oporowe skf wymienione przez Maćka i Emila w niecałą godzina skrzynia out i spowrotem na miejsce w trochę ponad godzinę.
- idąc za ciosem wymieniony olej w skrzyni
- ustawiona zbierzność
- wymieniłam świece NGK i kable WN NGK
- filtr powietrza filtron nie był najgorszy ale, że miałam już kupiony też wymieniłam
- opel okazał się oplem, widoczne były wycieki pod miską, no to miska w dół, wymieniona uszczelka, olej castrol gtx 10w40 półsyntetyk, filtr oleju ufi
- most też był wilgotny, wymieniony uszczelniacz wału, uszczelka z tyłu mostu, wymieniony olej
- przerobiony tłumik, pod obciążeniem nie puka już o Panharda
- zrobiona konserwacja podwozia i progów
- dołożyłam gumowe dywaniki
- w klapce schowka były 2 dziurki, więc na jedną nakleiłam termometr,
- umyłam i okazało się że zapylił się od konserwacji tj baranka, więc z pomocą Maćka umyliśmy go benzyną chropa zeszła i trafiło go umyć raz jeszcze, potem 2 woskowania i jest już ok
Na zdjęciach już brudny, lakier kupiony trzeba podmalować zaprawki.
Im bardziej się starasz to zawsze jest coś nie tak.
Reks się obraził i zaczął przerywać, kichać i strzelać w wydech - wrócił na lince. Wymieniona cewka bo moja miała przebicie, i palec rozdzielacza który się skończył.
Dziś zauważyłam, że posiadanie "limuzyny" bywa kłopotliwe w parkowaniu na mieście w okolicach "Matki Boskiej Pieniężnej", zazwyczaj miejsca zostaje na coś wielkości polo 6n lub astry f w hb.
Rekord E E2 "Reks" Sedan c18nv 86'
- misiocha92
- Początkujący
- Posty: 8
- Rejestracja: 30 gru 14, 12:07
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Imię: misia
- Model: Calibra
- Silnik: c20ne
- Lokalizacja: Brodnica okolice
- Załączniki
-
- Rekord E E2 Reks Sedan c18nv 86 - 19814082_1467488679978510_413684744_o.jpg (236.55 KiB) Przejrzano 508 razy
-
- Rekord E E2 Reks Sedan c18nv 86 - 19807511_1467488613311850_409390077_o.jpg (244.56 KiB) Przejrzano 508 razy
-
- Rekord E E2 Reks Sedan c18nv 86 - 19807476_1467488706645174_2078012834_o.jpg (253.83 KiB) Przejrzano 508 razy
Ostatnio zmieniony 7 lip 17, 23:20 przez misiocha92, łącznie zmieniany 1 raz.
...Calibra my dream...
- misiocha92
- Początkujący
- Posty: 8
- Rejestracja: 30 gru 14, 12:07
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Imię: misia
- Model: Calibra
- Silnik: c20ne
- Lokalizacja: Brodnica okolice
fotki cdn
- Załączniki
-
- Rekord E E2 Reks Sedan c18nv 86 - 19821227_1467488349978543_786829337_o.jpg (187.08 KiB) Przejrzano 506 razy
-
- Rekord E E2 Reks Sedan c18nv 86 - 19840247_1467488293311882_1547358593_o.jpg (241.62 KiB) Przejrzano 506 razy
-
- Rekord E E2 Reks Sedan c18nv 86 - 19814550_1467488216645223_256840445_o.jpg (212.14 KiB) Przejrzano 506 razy
...Calibra my dream...
- Dotzu
- Początkujący
- Posty: 11
- Rejestracja: 5 sty 15, 22:09
- Województwo: łódzkie
- Imię: Sylwek
- Model: Corsa
- Silnik: Y17DT
Piekny projekcik tylko dbac i trzymac! Sam jestem w posiadaniu takiego Rekorda mam kilka pytan PW
Corsa C Klub Polska http://www.corsa-c.pl
"Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi"
Albert Einstein
"Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi"
Albert Einstein
- misiocha92
- Początkujący
- Posty: 8
- Rejestracja: 30 gru 14, 12:07
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Imię: misia
- Model: Calibra
- Silnik: c20ne
- Lokalizacja: Brodnica okolice
08.07.17
Okleiłam halogeny na żółto, trochę schowałam wiszące kable.
Miałam wizję na wymianę głośników bo granie było takie sobie jednak wystarczyło zastąpić Dibeisi dbs006 (wyglądało bardziej klasycznie) moim starym Pioneer DEH-2120UB. Gra bez porównania lepiej. Przy grzebaniu z radiem okazało się, że nie ma kostki więc trzeba było ją dołożyć do wiązki. Już myślałam, że jest ok a tu zonk i nie zbiera fal radiowych, wtyczka od anteny nie była zbyt szałowa a kabel krótki, udało mi się znaleźć inny kabel z wtyczką i przedłużyć braki, bo za oryginalny trochę strach ruszyć, bo jest montowany w przednią szybę. Teraz już wszystko gra.
Z kolejnych wizji założyłam CB radio, jednak z moim Lemm tiger coś było nie tak nie chciało ruszyć, więc Maciek udostępnił mi swoje.
Wymieniłam, żarówki w podświetleniu włącznika świateł i panelu nawiewu (bolączka opli - wypalone żarówki)
Ogarnęłam przednią szybę (miała drobne opiłki wyjęłam je tapeciakiem, doszorowałam zapylenie od bmw lakieru) kupiłam wycieraczki Boscha.
Miałam okazję obejrzeć podobne auto z epoki Kadett D ma z reksem kilka wspólnych rozwiązań, a dokładniej pojedyncze dyszę spryskiwaczy bez regulacji konta, (kto to wymyślił żeby lewy sprysk sikał za auto a prawy tak ledwo ledwo).
Kupiłam też czujnik temperatury na kompa, sprawdzę czy poprawi się praca w jeździe z jednostajnymi obrotami.
Ps znalazłam fajną stronkę na temat "śmietnika" fajnie opisane wersje wyposażenia itd
http://www.senatorman.de/Rekord_e2.htm
W weekend 16.07.17 z Maćkiem
- przeprowadziliśmy kable pod wzmacniacz
- wymieniony czujnik temp. na komputer nie pomogło ;/
- ogarnięta postojówka lewa, przy okazji wyszło, że lampy są źle złożone, teraz grill tak nie odstaje
- przerobiona podpórka od maski
- lakier spolerowany, nałożone mleczko
- zdjęłam też boczne napisy "REKORD" oryginalnie ich nie było, więc teraz leżą w garażu
Ostatnio podkleiłam szkło od prawego lusterka, bo z moim szczęściem niedługo by wypadło.
Pasek antystatyczny i chlapacze już na miejscu. Zdają egzamin, auto mniej się brudzi a do takiego wynalazku nawet pasują.
W 23.07.17 niedziele byliśmy na wystawie zabytków w Wąbrzeźnie, bdb organizacja, tylko pogoda nie wypaliła.
Okleiłam halogeny na żółto, trochę schowałam wiszące kable.
Miałam wizję na wymianę głośników bo granie było takie sobie jednak wystarczyło zastąpić Dibeisi dbs006 (wyglądało bardziej klasycznie) moim starym Pioneer DEH-2120UB. Gra bez porównania lepiej. Przy grzebaniu z radiem okazało się, że nie ma kostki więc trzeba było ją dołożyć do wiązki. Już myślałam, że jest ok a tu zonk i nie zbiera fal radiowych, wtyczka od anteny nie była zbyt szałowa a kabel krótki, udało mi się znaleźć inny kabel z wtyczką i przedłużyć braki, bo za oryginalny trochę strach ruszyć, bo jest montowany w przednią szybę. Teraz już wszystko gra.
Z kolejnych wizji założyłam CB radio, jednak z moim Lemm tiger coś było nie tak nie chciało ruszyć, więc Maciek udostępnił mi swoje.
Wymieniłam, żarówki w podświetleniu włącznika świateł i panelu nawiewu (bolączka opli - wypalone żarówki)
Ogarnęłam przednią szybę (miała drobne opiłki wyjęłam je tapeciakiem, doszorowałam zapylenie od bmw lakieru) kupiłam wycieraczki Boscha.
Miałam okazję obejrzeć podobne auto z epoki Kadett D ma z reksem kilka wspólnych rozwiązań, a dokładniej pojedyncze dyszę spryskiwaczy bez regulacji konta, (kto to wymyślił żeby lewy sprysk sikał za auto a prawy tak ledwo ledwo).
Kupiłam też czujnik temperatury na kompa, sprawdzę czy poprawi się praca w jeździe z jednostajnymi obrotami.
Ps znalazłam fajną stronkę na temat "śmietnika" fajnie opisane wersje wyposażenia itd
http://www.senatorman.de/Rekord_e2.htm
W weekend 16.07.17 z Maćkiem
- przeprowadziliśmy kable pod wzmacniacz
- wymieniony czujnik temp. na komputer nie pomogło ;/
- ogarnięta postojówka lewa, przy okazji wyszło, że lampy są źle złożone, teraz grill tak nie odstaje
- przerobiona podpórka od maski
- lakier spolerowany, nałożone mleczko
- zdjęłam też boczne napisy "REKORD" oryginalnie ich nie było, więc teraz leżą w garażu
Ostatnio podkleiłam szkło od prawego lusterka, bo z moim szczęściem niedługo by wypadło.
Pasek antystatyczny i chlapacze już na miejscu. Zdają egzamin, auto mniej się brudzi a do takiego wynalazku nawet pasują.
W 23.07.17 niedziele byliśmy na wystawie zabytków w Wąbrzeźnie, bdb organizacja, tylko pogoda nie wypaliła.
- Załączniki
-
- Rekord E E2 Reks Sedan c18nv 86 - 20314430_1484402681620443_1457381518_o.jpg (157.52 KiB) Przejrzano 491 razy
-
- Rekord E E2 Reks Sedan c18nv 86 - 20227667_1481361881924523_1212573004_o.jpg (148.22 KiB) Przejrzano 491 razy
-
- Rekord E E2 Reks Sedan c18nv 86 - 20314873_1484403584953686_1805748636_o.jpg (173.21 KiB) Przejrzano 491 razy
...Calibra my dream...
- misiocha92
- Początkujący
- Posty: 8
- Rejestracja: 30 gru 14, 12:07
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Imię: misia
- Model: Calibra
- Silnik: c20ne
- Lokalizacja: Brodnica okolice
cdn fotki tak wygląda z owiewkami, dostępne były tylko na przód
- Załączniki
-
- Rekord E E2 Reks Sedan c18nv 86 - Zdjęcie0162.jpg (145.33 KiB) Przejrzano 491 razy
-
- Rekord E E2 Reks Sedan c18nv 86 - Zdjęcie0125.jpg (139.12 KiB) Przejrzano 491 razy
-
- Rekord E E2 Reks Sedan c18nv 86 - Zdjęcie0122.jpg (116.82 KiB) Przejrzano 491 razy
...Calibra my dream...
- misiocha92
- Początkujący
- Posty: 8
- Rejestracja: 30 gru 14, 12:07
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Imię: misia
- Model: Calibra
- Silnik: c20ne
- Lokalizacja: Brodnica okolice
Ogarnięty zapłon, koniec z szarpaniem i brakiem mocy
- Załączniki
-
- Rekord E E2 Reks Sedan c18nv 86 - Zdjęcie0180.jpg (199.78 KiB) Przejrzano 478 razy
...Calibra my dream...
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatni post
-
- 0 Odpowiedzi
- 641 Odsłony
-
Ostatni post autor: misiocha92
-
- 7 Odpowiedzi
- 2067 Odsłony
-
Ostatni post autor: Heju
-
- 0 Odpowiedzi
- 351 Odsłony
-
Ostatni post autor: aarrtt
-
- 0 Odpowiedzi
- 134 Odsłony
-
Ostatni post autor: admin
-
- 0 Odpowiedzi
- 62 Odsłony
-
Ostatni post autor: admin
-
- 0 Odpowiedzi
- 68 Odsłony
-
Ostatni post autor: admin
-
- 44 Odpowiedzi
- 7742 Odsłony
-
Ostatni post autor: Cris
-
- 9 Odpowiedzi
- 1368 Odsłony
-
Ostatni post autor: pucinmz
-
- 23 Odpowiedzi
- 5984 Odsłony
-
Ostatni post autor: piter130
-
- 0 Odpowiedzi
- 283 Odsłony
-
Ostatni post autor: TofickiGTS