Witam Was wszytkich chciałem Wam pokazać mój samochód
1. Model: Tigra
2. Silnik: x14xe -> C20XE
3. Rok produkcji: 1995
4. Przebieg: 225k km
5. Wyposażenie: seria
6. Inne informacje o aucie:
7. Car audio: seria
8. Modyfikacje
a) Wewnątrz: czarna skóra z wersji Irmscher, całe czarne wnętrze
b) Zewnątrz: dołozony pełny pakiet Irmschera, wygładzony przedni zderzak, grill Steinmetza, felgi na wzór Schmidt VN-Line 7,5J 16" przód, 9J 16" tył z założonymi oponami 165/45/16 i 195/45/16
9. Plany: walka z tylnym zawieszeniem, dołożenie negatywów na tył, przeróbka wydechu na 2,25", blacha + nowy lakier
Samochód trafił w moje ręce w 2010r. jako totalna seria.
Po roku użytkowania byłem zmuszony wymienić silnik i zastąpić go kolejnym x14xe.
W zimie 2011 zacząłem zbierać graty, żeby jakoś zaczęła wyglądać i efekt końcowy był taki:
Później wpadły kolejne elementy układanki:
Sezon 2013:
2014:
2015:
największa zmiana
C20XE + skrzynia F20 z Astry F GSi
tarcze 284mm
a całość wygląda teraz tak
[Tigra] Tigra c20xe by david
-
- Forumowicz
- Posty: 103
- Rejestracja: 29 gru 14, 11:38
- Województwo: mazowieckie
- Imię: Bartek
- Model: Astra
- Silnik: X25XE
- Lokalizacja: Warszawa
Krótsze springi ogarnij na tył i podkładkę co stunter dawał wymiary, sam miałem i wiem jak ciężko posadzić w niej dupe, jak będzie porządna gleba to będzie super, tak to razi japa między kołem a błotnikiem z naciągiem. Tył byś upchał jakbyś dał negatyw i by było jeszcze lepiej bez tych poszerzeń.