Siemka,
zastanawiałem się czy zakładać temat, bo to właściwie będzie tylko mój zimowóz i modyfikacji jakiś wielki nie planuję, ale nikt mi łba chyba nie urwie, a jak tak, to temat zawsze można usunąć
A więc:
Model: AG hatchback 5D
Rok: 1998
Wersja: Comfort
Silnik: X17DTL
Moc: 68KM
Przebieg: 155tys.
Kolor: Jungle Green, Z359, 47L
Wyposażenie: "JEWEL"
-2 poduszki powietrzne
-ABS
-centralny zamek z pilota
-wspomaganie elektryczne
-nagłośnienie BOSE
-multifunkcyjna kierownica
-chromowane wewnętrzne klamki
Modyfikacje:
-radio Kenwood KDC-415UR
-stop i przeciwmgielna zamienione miejscami
Astra urodziła sie 5 października 1998 roku w Antwerpii. W 2013 roku została sprowadzona do kraju. Ostatni wpis w książce serwisowej mówi o przebiegu 109 tysięcy w 2012 roku. Stan nadwozia, podwozia, wnętrza, silnika i dane w książce serwisowej wskazują na to, że przebieg jest realny
Plany:
-włożyć radio z F'ki + przerobić przyciski na kierownicy,
-wymienić mieszki,
-założyć moduł świateł dziennych,
-wymienić żarówki mijania na Osramy CBI + postojówki na Galaxy,
-wyprać fotele i pomyć plastiki,
-lać ropę i jeździć, jeździć...
Planów nie mam ogromnych, głównie to dbać, bo ten egzemplarz jest na prawdę tego wart. Auto ma służyć do jazdy codziennej, więc zawias zostaje w serii, bo jest mega przyjemnie
Pozdrawiam
Astra G 1.7 HB by KucaQ
- KucaQ
- Klubowicz
- Posty: 73
- Rejestracja: 2 maja 15, 22:09
- Województwo: łódzkie
- Imię: Patryk
- Model: Astra
- Silnik: Z16XER
- Lokalizacja: Łódź
Zostać, zostanie na pewno, tyle, że w seriiAdam'o pisze:Jeszcze się okaże, że zostanie po zimie.
Kilka świeżych fotek, już po przerejestrowaniu i doprowadzeniu wszystkiego do ładu
Trochę brudna jest, no ale w takich warunkach atmosferycznych nie sposób użytkować auto w czystości
Dotychczas zrobione:
-progi oczernione opalarką,
-zimówki przełożone z F'ki
-wymieniony olej, wszystkie filtry, pasek alternatora, płyn chłodniczy i termostat,
-przełożony Pioneer z F'ki i przerobione pod niego przyciski na kierownicy,
-radio przeniesione w miejsce półki,
-wymienione mieszki biegów i ręcznego,
-naprawiony przycisk obiegu wewnętrznego,
-odcięty kabelek z wtyczki TIDa, żeby data na wyświetlaczu nie gasła po włączeniu radia,
-założone nowe gumy na pedały sprzęgła i hamulca.
Do zrobienia jeszcze zostało wyregulować sprzęgło, bo strasznie nisko łapie, podłączyć pod kompa i usunąć błąd poduszki no i koniecznie wymienić żarówki z przodu na Osramy CBI, bo te walą tak na żółto, że aż żal patrzeć. Osłona poduszki nie wiem czy będzie wymieniona, nie razi mnie jakoś strasznie te pęknięcie
Póki co cieszę się jazdą, bo sprawuje się naprawdę znakomicie :564:
- KucaQ
- Klubowicz
- Posty: 73
- Rejestracja: 2 maja 15, 22:09
- Województwo: łódzkie
- Imię: Patryk
- Model: Astra
- Silnik: Z16XER
- Lokalizacja: Łódź
W Astrze już zostały usunięte wszystkie defekty, które się ujawniły od czasu zakupu. Dziś z tatą oglądaliśmy podłogę w kanale, byliśmy w szoku, że prawie 20-letnia Astra może nie mieć żadnych oznak korozji. Z tego co wynika z książki serwisowej w ASO w Belgii były przeprowadzane tzw. "przeglądy karoserii". Pewnie dzięki temu zachowała się w takim, a nie gorszym stanie
Ostatnio wypolerowałem lampy przednie i tylne, całkiem spontanicznie. Nie wymagały tego jakoś specjalnie, ale mimo to wyglądają lepiej
Na święta G dostała moduł świateł dziennych, jako, że nie jestem zwolennikiem dziurawienia zderzaka nędznymi ledami
Spokojnie, tylko na zdjęciu wydaje się, że świecą tak mocno. Sprawdzałem luksometrem z BMW, w którym to dzienne są ustawione fabrycznie.
Jak dzienne to i kontrolkę do tego dać
Przy okazji, że licznik rozebrany, to podświetliłem wskazówki na zielono, w planach jeszcze zmiana podświetlenia całego licznika na białe zimne ledy.
A w lampkę podsufitki i tylne rączki już wleciały ledy - przednia lampka się wygasza i rozpala jak na zwykłej żarówce i gaśnie całkowicie dzięki wlutowanemu równolegle opornikowi
Ostatnio wypolerowałem lampy przednie i tylne, całkiem spontanicznie. Nie wymagały tego jakoś specjalnie, ale mimo to wyglądają lepiej
Na święta G dostała moduł świateł dziennych, jako, że nie jestem zwolennikiem dziurawienia zderzaka nędznymi ledami
Spokojnie, tylko na zdjęciu wydaje się, że świecą tak mocno. Sprawdzałem luksometrem z BMW, w którym to dzienne są ustawione fabrycznie.
Jak dzienne to i kontrolkę do tego dać
Przy okazji, że licznik rozebrany, to podświetliłem wskazówki na zielono, w planach jeszcze zmiana podświetlenia całego licznika na białe zimne ledy.
A w lampkę podsufitki i tylne rączki już wleciały ledy - przednia lampka się wygasza i rozpala jak na zwykłej żarówce i gaśnie całkowicie dzięki wlutowanemu równolegle opornikowi
- KucaQ
- Klubowicz
- Posty: 73
- Rejestracja: 2 maja 15, 22:09
- Województwo: łódzkie
- Imię: Patryk
- Model: Astra
- Silnik: Z16XER
- Lokalizacja: Łódź
G wkroczyła w sezon letni
Planów tak jak mówiłem nie mam zbyt ambitnych wobec G, dotychczas sprawuje się znakomicie. Niemniej jednak coś przy niej grzebać muszę, bo mnie nosi Między innymi jak będzie jeszcze cieplej i znajdę wolną chwilę, to pomaluję konsolę środkową w srebrny metalik, bo o ile w F czerń w środku mi się podoba, tak tu mnie razi. Żarówki w liczniku i panelu środkowym trzeba wymienić na bielsze. Myślę też nad grillem z chromowaną listwą. Lampy przednie miałem przyciemniać, ale ilekroć o tym pomyślę, to patrzę na front i stwierdzam, że jednak nie, ten chrom mi tu nad wyraz pasuje
Planów tak jak mówiłem nie mam zbyt ambitnych wobec G, dotychczas sprawuje się znakomicie. Niemniej jednak coś przy niej grzebać muszę, bo mnie nosi Między innymi jak będzie jeszcze cieplej i znajdę wolną chwilę, to pomaluję konsolę środkową w srebrny metalik, bo o ile w F czerń w środku mi się podoba, tak tu mnie razi. Żarówki w liczniku i panelu środkowym trzeba wymienić na bielsze. Myślę też nad grillem z chromowaną listwą. Lampy przednie miałem przyciemniać, ale ilekroć o tym pomyślę, to patrzę na front i stwierdzam, że jednak nie, ten chrom mi tu nad wyraz pasuje
- KucaQ
- Klubowicz
- Posty: 73
- Rejestracja: 2 maja 15, 22:09
- Województwo: łódzkie
- Imię: Patryk
- Model: Astra
- Silnik: Z16XER
- Lokalizacja: Łódź
Jak dobrze pamiętam to pin 12, kolor czerwono-niebieski, ale pewny nie jestem. Musisz poszukać na necie, gdzieś była rozpiska kabli do wszystkich wyświetlaczy w Oplach
- Teo
- Klubowicz
- Posty: 201
- Rejestracja: 31 gru 14, 10:14
- Województwo: pomorskie
- Imię: Przemek
- Model: Astra
- Silnik: Z16XE
Fajnie zobaczyć zadbaną serię wśród gleb i innych psujących auto z użytku rzeczy
|Skoda Favorit 135LS 91" | Pierwsze kroki
|Opel Vectra A C20NE CD LPG 92" | Pierwsza miłość
|Opel Astra G Z16XE LPG 01"| Mieszane uczucie
|Opel Vectra A C20NE CD LPG 92" | Pierwsza miłość
|Opel Astra G Z16XE LPG 01"| Mieszane uczucie