Od ostatniego up'ka nie dużo się wydarzyło - nadal walczę z nowymi poszerzeniami - będą lepsze spasy, ale zachowana pełna funkcjonalność zawieszenia
Ostatnio trafiła się okazja i przywiozłem do domu kompletną górę silnika od 18e - zainteresowani wiedzą co to robi w połączeniu z C20NE
Miał być wygodny i prosty swap, a niechcący będę spełniał swoją fantazję odnośnie bardzo mocnego n/a C20NE
Powstało również VT pakietu aero do Szarego
[Kadett E] Passport Optima GSE C20NE "SehrLeicht"
- Administrator
- Administrator
- Posty: 198
- Rejestracja: 28 gru 14, 0:30
- Województwo: mazowieckie
- Imię: Marcin
- Model: Zafira
- Silnik: Z19DT
- Lokalizacja: Warszawa
No ciekawe co to wyjdzie z tego auta, akcenty jak błotnik zapowiadają się bardzo ciekawie.
- Kabat
- Forumowicz
- Posty: 43
- Rejestracja: 30 gru 14, 12:41
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Imię: Kuba
- Model: Kadett
- Silnik: C20NE & C16NZ
Dawno nie robiłem żadnych aktualizacji w temacie, a ostatnio próbowałem zrobić z grubsza opis modyfikacji więc go wrzucam + kilka zdjęć
Passport Optima GSE 1990r
Z zewnątrz:
- zderzaki z Passporta Optimy GSE
- tylne lampy Passport Optima
- blenda tylnej klapy Pontiac Lemans
- zapinki maski Aero + zapinki tylnej klapy
- spoiler Passport Optima GSE/Kadett GSi
- mocno kontrowersyjne skrzydło Mattig Extrem (będzie na czym zjeść i wypić na zlotach )
- poszerzone nadwozie
- wire tuck pod maską
- auto zostało mocno odchudzone
- samorobiona rozpórka przednich kielichów
- listwy drzwiowe Passport Optima
- oklejenie (nie ma na zdjęciu - większość elementów już mam, ale dopiero jak się ociepli i poprawię kilka rzeczy to oklejka wpadnie na auto)
- tłumik końcowy custom z końcówkami z nierdzewki DTM (nie wiem czy finalnie wjedzie na auto, bo to sążna armata )
- nakładki na progi Kadett GSi 5d
- koło Schmidt Modern Line 16" 9J + Opona 195/45 R16 Dunlop SP Sport
- pakiet aero (nie ma na zdjęciu) splitter, canardsy poziome i pionowe, side skirty, dyfuzor TA Customs (kiedyś Pojebane Customs)
- przednie oświetlenie Passport Optima (jedynie reflektory zostały europejskie żeby nie denerwować diagnostów i smutnych panów w granatowych mundurkach)
- lakierowany jest lakierem czołgowym pochodzącym z demobilów NATO - nie pytajcie skąd go mam xD
Wewnątrz:
- totalna pustka, redukcja masy objęła nawet odchudzanie wiązki z niepotrzebnych kabelków
- el. szyby (upięty w fotelu ciężko miałem dosięgnąć do korbek)
- radio klimatowy i w sumie dosyć wypasiony kaseciak Alpine + głośniki 10cm w desce, 165mm schowane pod deską (redukcja masy redukcją masy, ale nie wyobrażam sobie mieć auta bez radia xD)
- zegary Passport Optima GSE (najprawdopodobniej jedyne w PL)
- pasy szelkowe Schroth (niebiesko czarne) z elektronapinaczami (do wymiany na jakieś co najmniej 4pkt)
- zaślepka zegarka z Passporta Optimy
- fotel kierowcy kubełkowy OMP Grip z wygaśniętym FIA
- kierownica Momo V32 + rozpinka
Zawieszenie:
Przód/tył: Przód Custom TA Customs, amory FK, sprężyna również FK (nie podam teraz twardości sprężyny) + camber plate robiony na zamówienie przez Silver Project (około 3' negatywu)/tył gwint pochodzący z VW Polo 6n2, customowe kielichy z zastrzałami do podłużnic, dodatkowo rozparte wspawaną na stałe rurą bezszwową, tylna belka od Saaba z dwoma stabilizatorami, fabrycznie nowe przednie wahacze ori GM, kompletne fabrycznie nowe półosie z przegubami Daewoo, przednie i tylne zawieszenie polakierowane na niebiesko
Silnik:
- Seryjne C20NE + custom dolot i kolektor z kwasiaka (TA Customs)
- najkrótsza skrzynia F16
- oil catch tank
Auto z przeznaczeniem streetowo/torowej zabawki
Plany na najbliższą i tą trochę dalszą przyszłość:
- kubeł dla pasażera
- klatka
- lepszy hamulec
- drugi komplet kół do upalania Zender Sport 15" 8J + semislick
- kompletny wydech z kwasiaka
- nowa konserwa podłogi + lakierowanie jej w kolor reszty nadwozia
- montaż nazbieranych gratów do silnika + remont silnika (głowica od 18e, ostry wałek z 18e, ITB, wtryskiwacze, strojenie blablablabla itd )
- poprawić tylne poszerzenia
- polakierować przednie błotniki i skrzydło
- zaślepić otwór po zamku w tylnej blendzie i ją polakierować na czarny mat
- polakierować na nowo felgi i zderzaki (od magazynowania lakier się uszkodził )
- Maska i przednie błotniki z laminatu (a być może nawet z węgla - ale raczej nie, bo istnieje za duże ryzyko rozwalenia przednich błotników ze względu na spas) TA Customs
- Pakiet Aero w tej samej formie co obecny, ale wykonany z węgla również oczywiście robione przez TA Customs
Generalnie szary kutasiarz będzie moją 100% zabawką - nie będzie moim daily carem, aczkolwiek na pojeżdżawki/zloty będzie oczywiście jeździł na kołach, mam nadzieję że uda się postartować w lokalnej lidze Time Attack i uda się wybrać na jakieś pojeżdżawki/treningi na tor Auto z pewnością nie będzie uczestniczyło w żadnych ćwiartkowych wygłupach - nie jara mnie to totalnie
Ma być mocne klasyczne 8v n/a pod maską, dobrze zestrojone zawieszenie, lekka i dobrze wyważona karoserii itp itd
Na efekt końcowy musicie jeszcze troszkę poczekać - na chwilę obecną auto odpala i jeździ, ale nie wyciągam go na tą pogodę, bo to totalnie bez sensu
Ps. Widzę że wszystkie zdjęcia wygasły w temacie - postaram się to ogarnąć
Passport Optima GSE 1990r
Z zewnątrz:
- zderzaki z Passporta Optimy GSE
- tylne lampy Passport Optima
- blenda tylnej klapy Pontiac Lemans
- zapinki maski Aero + zapinki tylnej klapy
- spoiler Passport Optima GSE/Kadett GSi
- mocno kontrowersyjne skrzydło Mattig Extrem (będzie na czym zjeść i wypić na zlotach )
- poszerzone nadwozie
- wire tuck pod maską
- auto zostało mocno odchudzone
- samorobiona rozpórka przednich kielichów
- listwy drzwiowe Passport Optima
- oklejenie (nie ma na zdjęciu - większość elementów już mam, ale dopiero jak się ociepli i poprawię kilka rzeczy to oklejka wpadnie na auto)
- tłumik końcowy custom z końcówkami z nierdzewki DTM (nie wiem czy finalnie wjedzie na auto, bo to sążna armata )
- nakładki na progi Kadett GSi 5d
- koło Schmidt Modern Line 16" 9J + Opona 195/45 R16 Dunlop SP Sport
- pakiet aero (nie ma na zdjęciu) splitter, canardsy poziome i pionowe, side skirty, dyfuzor TA Customs (kiedyś Pojebane Customs)
- przednie oświetlenie Passport Optima (jedynie reflektory zostały europejskie żeby nie denerwować diagnostów i smutnych panów w granatowych mundurkach)
- lakierowany jest lakierem czołgowym pochodzącym z demobilów NATO - nie pytajcie skąd go mam xD
Wewnątrz:
- totalna pustka, redukcja masy objęła nawet odchudzanie wiązki z niepotrzebnych kabelków
- el. szyby (upięty w fotelu ciężko miałem dosięgnąć do korbek)
- radio klimatowy i w sumie dosyć wypasiony kaseciak Alpine + głośniki 10cm w desce, 165mm schowane pod deską (redukcja masy redukcją masy, ale nie wyobrażam sobie mieć auta bez radia xD)
- zegary Passport Optima GSE (najprawdopodobniej jedyne w PL)
- pasy szelkowe Schroth (niebiesko czarne) z elektronapinaczami (do wymiany na jakieś co najmniej 4pkt)
- zaślepka zegarka z Passporta Optimy
- fotel kierowcy kubełkowy OMP Grip z wygaśniętym FIA
- kierownica Momo V32 + rozpinka
Zawieszenie:
Przód/tył: Przód Custom TA Customs, amory FK, sprężyna również FK (nie podam teraz twardości sprężyny) + camber plate robiony na zamówienie przez Silver Project (około 3' negatywu)/tył gwint pochodzący z VW Polo 6n2, customowe kielichy z zastrzałami do podłużnic, dodatkowo rozparte wspawaną na stałe rurą bezszwową, tylna belka od Saaba z dwoma stabilizatorami, fabrycznie nowe przednie wahacze ori GM, kompletne fabrycznie nowe półosie z przegubami Daewoo, przednie i tylne zawieszenie polakierowane na niebiesko
Silnik:
- Seryjne C20NE + custom dolot i kolektor z kwasiaka (TA Customs)
- najkrótsza skrzynia F16
- oil catch tank
Auto z przeznaczeniem streetowo/torowej zabawki
Plany na najbliższą i tą trochę dalszą przyszłość:
- kubeł dla pasażera
- klatka
- lepszy hamulec
- drugi komplet kół do upalania Zender Sport 15" 8J + semislick
- kompletny wydech z kwasiaka
- nowa konserwa podłogi + lakierowanie jej w kolor reszty nadwozia
- montaż nazbieranych gratów do silnika + remont silnika (głowica od 18e, ostry wałek z 18e, ITB, wtryskiwacze, strojenie blablablabla itd )
- poprawić tylne poszerzenia
- polakierować przednie błotniki i skrzydło
- zaślepić otwór po zamku w tylnej blendzie i ją polakierować na czarny mat
- polakierować na nowo felgi i zderzaki (od magazynowania lakier się uszkodził )
- Maska i przednie błotniki z laminatu (a być może nawet z węgla - ale raczej nie, bo istnieje za duże ryzyko rozwalenia przednich błotników ze względu na spas) TA Customs
- Pakiet Aero w tej samej formie co obecny, ale wykonany z węgla również oczywiście robione przez TA Customs
Generalnie szary kutasiarz będzie moją 100% zabawką - nie będzie moim daily carem, aczkolwiek na pojeżdżawki/zloty będzie oczywiście jeździł na kołach, mam nadzieję że uda się postartować w lokalnej lidze Time Attack i uda się wybrać na jakieś pojeżdżawki/treningi na tor Auto z pewnością nie będzie uczestniczyło w żadnych ćwiartkowych wygłupach - nie jara mnie to totalnie
Ma być mocne klasyczne 8v n/a pod maską, dobrze zestrojone zawieszenie, lekka i dobrze wyważona karoserii itp itd
Na efekt końcowy musicie jeszcze troszkę poczekać - na chwilę obecną auto odpala i jeździ, ale nie wyciągam go na tą pogodę, bo to totalnie bez sensu
Ps. Widzę że wszystkie zdjęcia wygasły w temacie - postaram się to ogarnąć