No to Edit

(zmiana w pierwszym poście również) :568:
Auto jeździ i heble są wreszcie na miejscu

Kombinacji nie brakowało, ale warto było bo hamuje dużo lepiej niż na 256mm
Na chwilę obecną Asterka śmiga sobie na 15' oplowkich aluskach (5x110) na zimóweczkach :562:
Na żywo wygląda to mego grubo bo tarcze wypełniają prawie całą przestrzeń w kołach a zacisk ma 2mm do felgi... Facet w wulkanizacji złapał się za głowę jak zakładał nowe odważniki na felgach

:562:
Podsumowując wymianę hebli to Astra dostała:
- Serwo i pompa ATE 23,81 z Calibry Turbo
- Trójniki rozdzielające pod pompę hamulcową (Astra nie ma ABS)
- Nowa linka hamulca ręcznego z Astry GSI
- Nowe przewody miedziane + baryłki
- Przednie tarcze 288mm (nacinane nawiercane i wentylowane)
- Zaciski na przód po całkowitej regeneracji (tłoczki jak nowe) + nowe klocki
- Tarczobębny 286mm Mikoda Sport (nacinane, nawiercane i wentylowane)
- Zaciski na tył po piaskowaniu, malowaniu (czerwone) i całkowitej regeneracji + nowe klocki
- Piasty na 5 śrub i teraz rozstaw to 5x110
- 15' Oplowskie alufelgi
- Nowy akumulator, bo stary już przymrozków nie wytrzymał...
I fotki jak się teraz Blanka prezentuje

(wybaczcie za brudne auto, ale przy "-" temperaturach po myciu uszczelki dostają po tyłku). Jak się ociepli będą lepsze foty :562:
Dodatkowo przy wymianie hamulców po raz kolejny "doposażyliśmy" Astrę i wleciały na przód czarne podświetlane rączki (teraz są 4 i w aucie nastała jasność) :562:
