[Astra F] Casablanka Irmscher Caravan c25xe by AndziA

Wszystkie zakończone projekty, sprzedane auta.
Awatar użytkownika
Adam10
Klubowicz
Posty: 116
Rejestracja: 5 kwie 2015, 22:14
Województwo: pomorskie
Imię: Adam
Model: Omega
Silnik: Y32SE
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Adam10 »

oczywiście, że malować :)
Awatar użytkownika
AndziA
Klubowicz
Posty: 88
Rejestracja: 2 sty 2015, 14:37
Województwo: łódzkie
Imię: Anna
Model: Astra
Silnik: Z17DTH

Post autor: AndziA »

Astra przeszła pozytywnie selekcję na imprezę United Opels by Street Elite w Łodzi :D 8-)
To pierwsza impreza tego typu dla mojego Caravana :oops:

Obrazek
Zarząd Klubu ASTRA TUNING TEAM - http://www.astratuningteam.pl
Awatar użytkownika
pucinmz
Klubowicz
Posty: 296
Rejestracja: 20 lip 2015, 09:36
Województwo: pomorskie
Imię: Marcin
Model: Vectra
Silnik: Z16XE
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: pucinmz »

cudeńko :)
Awatar użytkownika
AndziA
Klubowicz
Posty: 88
Rejestracja: 2 sty 2015, 14:37
Województwo: łódzkie
Imię: Anna
Model: Astra
Silnik: Z17DTH

Post autor: AndziA »

Czas na sporego Upa :D
Astra chodzi na wszystkie cylindry i śmiem twierdzić że jeszcze nigdy tak dobrze nie zapier****ła na PB :twisted: Kuleje jeszcze na LPG, ale to chyba tylko kwestia regulacji... Na benzynie jest kosmos :D

Ale zacznijmy od początku...
Po próbie jako takiego ogarnięcia silnika (umycie z oleju) Astra zaczęła kuleć na jeden cylinder... Z początku myśleliśmy, że powodem jest woda na świecach, ale po wysuszeniu było to samo. Powód odkryliśmy po zdjęciu kolektora dolotowego i zdjęciu kabli zapłonowych.

Świeca na pierwszym cylindrze wyglądała tak:
Obrazek

Okazało się, uszczelki pod pokrywami sparciały ze starości i przepuszczały olej :?

Po zdjęciu rozleciały się w rękach:
Obrazek

Zatem wyczyściliśmy powierzchnię silnika z pozostałości starej uszczelki i założyliśmy nowe VictorReinz, przy okazji pokrywy przeszły kurację czyszczącą. Dodatkowo kable i świece założyliśmy nowe.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Po złożeniu wszystkiego do kupy, Astra nadal kulała na jeden cylinder... postawiliśmy na cewkę. Wymieniliśmy 3 sztuki, na każdej inny cylinder nie miał prądu. W końcu 4 sztuka okazała się w pełni sprawna. Jednak nadal było coś nie halo i po sprawdzeniu wszystkiego okazało się że kable zapłonowe do cewki były podpięte odwrotnie tj. góra zamieniona z dołem. I tak było odkąd mieliśmy V-kę włożoną... Nie wiem jak ona wcześniej jeździła, bo moc była choć teraz dopiero widzę przepaść między wcześniejszym kopem a teraz :D
Przy okazji zmiany cewki zmieniliśmy też blachę mocującą na ori z Calibry v6, która ma miejsce na łapacz powietrza i w innym miejscu mocowanie na masę.

Z takiej:
Obrazek

Na taką:
Obrazek

Na koniec poszła zmiana dolotu z 'tuningowego' na oryginalny z Calibry v6 (zniknął stożek z odmy). Stary stożek został zmieniony na nowiutki owalny również Pipercross :roll:

Obrazek

Dodatkowo przy okazji wszystkich wymian wskoczyły nowe poduszki i łożyska amortyzatorów z przodu, bo stare były już tragiczne...

Podsumowując wymiany eksploatacyjne, taki oto zestawik nowych części wleciał na Astrę:
Obrazek

- Olej LIQUI MOLY półsyntetyk 10W40 z MOS2 + filtr oleju
- Świece zapłonowe DENSO K20TT jednoelektrodowe
- Kable zapłonowe SENTECH 8165
- Poduszki amortyzatorów FEBI + łozyska INA
- Czujnik świateł cofania
- Korek wlewu oleju
- Uszczelki pod pokrywy Victor Reinz
- Oryginalny dolot z Calibry v6
- Stożek walcowy Pipercross C0171 + zestaw do czyszczenia i olejek K&N
- Oryginalna sonda lambda z Calibry v6
- Cewka zapłonowa z Omegi v6

Silnik przed zabiegami:
Obrazek

Silnik po zabiegach:
Obrazek
Obrazek

We wnętrzu również drobne zmiany, a mianowicie:
Ostatni jasny element we wnętrzu został polakierowany na czarno, czyli plastiki mocowania pasów.
Obrazek
Obrazek

A przy okazji wleciały też 'podajniki' pasów z Calibry. Całkiem fajny bajerek 8-)
Obrazek

Nowiutkie i pachnące skórzane mieszki drążka zmiany biegów i ręcznego:
Obrazek

I na koniec kilka fotek z imprezy United Opels by Street Elite :562:
Obrazek
Obrazek

Ku mojemu wielkiemu zaskoczeniu Astra zdobyła nagrodę w kategorii BEST XXL United Opels 2015 z czego jestem bardzo dumna, gdyż konkurencja w tej kategorii była ogromna :oops:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

PS. Wreszcie będzie w czym grzebać przy Astrze :D
Obrazek
Zarząd Klubu ASTRA TUNING TEAM - http://www.astratuningteam.pl
Awatar użytkownika
wojtasu91
Forumowicz
Posty: 19
Rejestracja: 31 gru 2014, 14:55
Województwo: kujawsko-pomorskie
Imię: Wojtek
Model: Astra
Silnik: 2.0 16V

Post autor: wojtasu91 »

-Andzia, dej mu !
-Dopiero dałam.
-Dej jeszcze raz !
-No dobra :D
Awatar użytkownika
AndziA
Klubowicz
Posty: 88
Rejestracja: 2 sty 2015, 14:37
Województwo: łódzkie
Imię: Anna
Model: Astra
Silnik: Z17DTH

Post autor: AndziA »

wojtasu91, hahaha przypomniałeś mi :D Dobre to było ! Fajnie było na żywo znów zobaczyć twoją glebogryzarkę :) Robi robotę :)

Jak już niektórzy z Was wiedzą, Dayline poszły na sprzedaż... Trafiły w dobre ręce, co mnie bardzo cieszy :) Jednym się podobały innym nie, przyszła pora na zmiany :D Ponieważ jeszcze nie ogarnęłam do końca frontu, jeżdżę chwilowo na Dayline kumpla :D
Grill LeMansa poszedł do spawania, bo w kilku miejscach był pęknięty :/ Jeśli uda się to ładnie zrobić i lakiernik zdąży ogarnąć go do zlotu ATT to w Bełchatowie pojawi się na Blance :D Co do lamp... sami zobaczycie, na moje oko będzie lepiej jak z Dayline i równie oryginalnie :D
Zarząd Klubu ASTRA TUNING TEAM - http://www.astratuningteam.pl
Awatar użytkownika
AndziA
Klubowicz
Posty: 88
Rejestracja: 2 sty 2015, 14:37
Województwo: łódzkie
Imię: Anna
Model: Astra
Silnik: Z17DTH

Post autor: AndziA »

Mały Up :D

Przedwczoraj na Blankę trafił kolejny mały rarytasik a mianowicie hokej z GSI :D Dopełnia przód i wygląda chyba całkiem przyzwoicie? Gorzej z boku bo hokej był ciut za krótki i brakuje kawałka do końca zderzaka... będę myśleć z czego go dosztukować żeby go ładnie zakończyć na równo z dokładką. Montaż do łatwych nie należał i jeśli komuś przyjdzie do głowy go zakładać pod Irmschera to szczerze współczuję :P Trzeba liczyć na to kilka godzin, mieć dobrą miarkę i kogoś do pomocy :roll:

Na zdjęciach za wiele nie widać, bo były na szybko robione... nie oddają całego efektu no ale zawsze coś :)
Obrazek
Obrazek

Grill LeMansa wrócił od plastikarza po poprawkach i muszę powiedzieć, że jestem bardzo zadowolona z efektu. Dzisiaj pojechał do lakiernika na delikatne szpachlownie, podkładowanie i malowanie :D Wciąż się zastanawiam czy dokładać spryskiwacze do tego grilla czy zostawić na goło...
Obrazek
Ostatnio zmieniony 22 sie 2015, 12:15 przez AndziA, łącznie zmieniany 1 raz.
Zarząd Klubu ASTRA TUNING TEAM - http://www.astratuningteam.pl
Awatar użytkownika
slimciu
Forumowicz
Posty: 22
Rejestracja: 28 maja 2015, 12:21
Województwo: podkarpackie
Imię: Michał
Model: Astra
Silnik: 18

Post autor: slimciu »

ładnie idziesz, powodzenia w dalszych modach :D
Awatar użytkownika
AndziA
Klubowicz
Posty: 88
Rejestracja: 2 sty 2015, 14:37
Województwo: łódzkie
Imię: Anna
Model: Astra
Silnik: Z17DTH

Post autor: AndziA »

slimciu, dzięki wielkie :) W planach jest jeszcze parę modów :D

Moje TROFEUM :D 8-)

Obrazek
Zarząd Klubu ASTRA TUNING TEAM - http://www.astratuningteam.pl
Awatar użytkownika
AndziA
Klubowicz
Posty: 88
Rejestracja: 2 sty 2015, 14:37
Województwo: łódzkie
Imię: Anna
Model: Astra
Silnik: Z17DTH

Post autor: AndziA »

Lampy Gabel już są na Astrze i jestem z nich bardzo zadowolona, wygladają dużo lepiej niż Dayline no i lakierek na nic to ten sam co na lusterkach i ramkach, więc się wpasowały. Nie testowałam jeszcze świecenia w nocy, ale myslę że mnie nie zawiodą :D
Grill LeMansa wrócił z lakierni i w tej chwili jego stan jest idealny. Nowy znaczek wpasował się pięknie, ale niestety nie takiego efektu oczekiwałam na aucie. Wg mnie wygląda co najmniej słabo... jakoś strasznie postarza auto. U Sasy przy ciemniejszym lakierze wygląda to znacznie lepiej... Nie wiem czy to przez te lampy, ale po prostu najzwyczajniej w świecie nie pasuje mi do mojego auta :/
Wstawiam foty obu frontów (z Pfebą i LeMansem) i sami oceńcie jak to wygląda, bo wciąż się waham i skłaniam się raczej ku sprzedaży LeMansa :/

Aaaa i zderzak przedni dostał nowy lakierek i już nie ma żadnych zacieków :) Już nie muszę się za niego wstydzić xD We wtorek mam zamiar jeszcze pomalować na nowo tylny zderzak :)

Wybaczcie za brudne auto, ale zdjęcia są z wczoraj i nie miałam jeszcze czasu ogarnąć lakieru :P

Front ze 'starym' grillem Pfeba:
Obrazek Obrazek Obrazek

Front z grillem LeMans (atrapę tylko przyłożyłam, bo musiałabym od nowa całe lampy zdejmować i ustawiać pod ten grill):
Obrazek Obrazek Obrazek

Aaaa dzisiaj będę wymieniała świece na kolejne nowe... DENSO jednak nie sprawują się tak dobrze jakbym chciała, bo się okazało, że są źle dobrane pod v6 i są jakby za słabe... Na benzynie jeszcze jakoś jeździ ale gazu nie idzie ustawić i ciągle wypada gdzieś jeden cylinder. Mają przejechane niecałe 300km więc jakby ktoś był chętny to sprzedam za 70% ceny nowych :)
Mój wybór padł na świece BRISK dwuelektrodowe (dokładnie takie jakie były wcześniej przed wymianą). Przerwa jest fabrycznie 0,8mm więc na gazie powinno być cacy (i było przed wymianą).
Obrazek
Zarząd Klubu ASTRA TUNING TEAM - http://www.astratuningteam.pl
Zablokowany

Wróć do „Showroom / Pochwal się - archiwum”