
[Astra F] Casablanka Irmscher Caravan c25xe by AndziA
- Adam10
- Klubowicz
- Posty: 116
- Rejestracja: 5 kwie 15, 22:14
- Województwo: pomorskie
- Imię: Adam
- Model: Omega
- Silnik: Y32SE
- Lokalizacja: Gdańsk
oczywiście, że malować 

I r m s c h e r http://opelklub.net/viewtopic.php?f=72&t=438&view=unread#unread
- AndziA
- Klubowicz
- Posty: 88
- Rejestracja: 2 sty 15, 14:37
- Województwo: łódzkie
- Imię: Anna
- Model: Astra
- Silnik: Z17DTH
Astra przeszła pozytywnie selekcję na imprezę United Opels by Street Elite w Łodzi
To pierwsza impreza tego typu dla mojego Caravana



To pierwsza impreza tego typu dla mojego Caravana


Zarząd Klubu ASTRA TUNING TEAM - http://www.astratuningteam.pl
- pucinmz
- Klubowicz
- Posty: 296
- Rejestracja: 20 lip 15, 9:36
- Województwo: pomorskie
- Imię: Marcin
- Model: Vectra
- Silnik: Z16XE
- Lokalizacja: Gdańsk
cudeńko 

Vectra C by pucinmz:
https://opelklub.net/vectra-c-vectra-by-pucinmz-544
https://opelklub.net/vectra-c-vectra-by-pucinmz-544
- AndziA
- Klubowicz
- Posty: 88
- Rejestracja: 2 sty 15, 14:37
- Województwo: łódzkie
- Imię: Anna
- Model: Astra
- Silnik: Z17DTH
Czas na sporego Upa 
Astra chodzi na wszystkie cylindry i śmiem twierdzić że jeszcze nigdy tak dobrze nie zapier****ła na PB
Kuleje jeszcze na LPG, ale to chyba tylko kwestia regulacji... Na benzynie jest kosmos 
Ale zacznijmy od początku...
Po próbie jako takiego ogarnięcia silnika (umycie z oleju) Astra zaczęła kuleć na jeden cylinder... Z początku myśleliśmy, że powodem jest woda na świecach, ale po wysuszeniu było to samo. Powód odkryliśmy po zdjęciu kolektora dolotowego i zdjęciu kabli zapłonowych.
Świeca na pierwszym cylindrze wyglądała tak:

Okazało się, uszczelki pod pokrywami sparciały ze starości i przepuszczały olej
Po zdjęciu rozleciały się w rękach:

Zatem wyczyściliśmy powierzchnię silnika z pozostałości starej uszczelki i założyliśmy nowe VictorReinz, przy okazji pokrywy przeszły kurację czyszczącą. Dodatkowo kable i świece założyliśmy nowe.

Po złożeniu wszystkiego do kupy, Astra nadal kulała na jeden cylinder... postawiliśmy na cewkę. Wymieniliśmy 3 sztuki, na każdej inny cylinder nie miał prądu. W końcu 4 sztuka okazała się w pełni sprawna. Jednak nadal było coś nie halo i po sprawdzeniu wszystkiego okazało się że kable zapłonowe do cewki były podpięte odwrotnie tj. góra zamieniona z dołem. I tak było odkąd mieliśmy V-kę włożoną... Nie wiem jak ona wcześniej jeździła, bo moc była choć teraz dopiero widzę przepaść między wcześniejszym kopem a teraz
Przy okazji zmiany cewki zmieniliśmy też blachę mocującą na ori z Calibry v6, która ma miejsce na łapacz powietrza i w innym miejscu mocowanie na masę.
Z takiej:
Na taką:

Na koniec poszła zmiana dolotu z 'tuningowego' na oryginalny z Calibry v6 (zniknął stożek z odmy). Stary stożek został zmieniony na nowiutki owalny również Pipercross

Dodatkowo przy okazji wszystkich wymian wskoczyły nowe poduszki i łożyska amortyzatorów z przodu, bo stare były już tragiczne...
Podsumowując wymiany eksploatacyjne, taki oto zestawik nowych części wleciał na Astrę:

- Olej LIQUI MOLY półsyntetyk 10W40 z MOS2 + filtr oleju
- Świece zapłonowe DENSO K20TT jednoelektrodowe
- Kable zapłonowe SENTECH 8165
- Poduszki amortyzatorów FEBI + łozyska INA
- Czujnik świateł cofania
- Korek wlewu oleju
- Uszczelki pod pokrywy Victor Reinz
- Oryginalny dolot z Calibry v6
- Stożek walcowy Pipercross C0171 + zestaw do czyszczenia i olejek K&N
- Oryginalna sonda lambda z Calibry v6
- Cewka zapłonowa z Omegi v6
Silnik przed zabiegami:

Silnik po zabiegach:

We wnętrzu również drobne zmiany, a mianowicie:
Ostatni jasny element we wnętrzu został polakierowany na czarno, czyli plastiki mocowania pasów.


A przy okazji wleciały też 'podajniki' pasów z Calibry. Całkiem fajny bajerek

Nowiutkie i pachnące skórzane mieszki drążka zmiany biegów i ręcznego:

I na koniec kilka fotek z imprezy United Opels by Street Elite :562:

Ku mojemu wielkiemu zaskoczeniu Astra zdobyła nagrodę w kategorii BEST XXL United Opels 2015 z czego jestem bardzo dumna, gdyż konkurencja w tej kategorii była ogromna


PS. Wreszcie będzie w czym grzebać przy Astrze


Astra chodzi na wszystkie cylindry i śmiem twierdzić że jeszcze nigdy tak dobrze nie zapier****ła na PB


Ale zacznijmy od początku...
Po próbie jako takiego ogarnięcia silnika (umycie z oleju) Astra zaczęła kuleć na jeden cylinder... Z początku myśleliśmy, że powodem jest woda na świecach, ale po wysuszeniu było to samo. Powód odkryliśmy po zdjęciu kolektora dolotowego i zdjęciu kabli zapłonowych.
Świeca na pierwszym cylindrze wyglądała tak:

Okazało się, uszczelki pod pokrywami sparciały ze starości i przepuszczały olej

Po zdjęciu rozleciały się w rękach:

Zatem wyczyściliśmy powierzchnię silnika z pozostałości starej uszczelki i założyliśmy nowe VictorReinz, przy okazji pokrywy przeszły kurację czyszczącą. Dodatkowo kable i świece założyliśmy nowe.




Po złożeniu wszystkiego do kupy, Astra nadal kulała na jeden cylinder... postawiliśmy na cewkę. Wymieniliśmy 3 sztuki, na każdej inny cylinder nie miał prądu. W końcu 4 sztuka okazała się w pełni sprawna. Jednak nadal było coś nie halo i po sprawdzeniu wszystkiego okazało się że kable zapłonowe do cewki były podpięte odwrotnie tj. góra zamieniona z dołem. I tak było odkąd mieliśmy V-kę włożoną... Nie wiem jak ona wcześniej jeździła, bo moc była choć teraz dopiero widzę przepaść między wcześniejszym kopem a teraz

Przy okazji zmiany cewki zmieniliśmy też blachę mocującą na ori z Calibry v6, która ma miejsce na łapacz powietrza i w innym miejscu mocowanie na masę.
Z takiej:

Na taką:

Na koniec poszła zmiana dolotu z 'tuningowego' na oryginalny z Calibry v6 (zniknął stożek z odmy). Stary stożek został zmieniony na nowiutki owalny również Pipercross


Dodatkowo przy okazji wszystkich wymian wskoczyły nowe poduszki i łożyska amortyzatorów z przodu, bo stare były już tragiczne...
Podsumowując wymiany eksploatacyjne, taki oto zestawik nowych części wleciał na Astrę:

- Olej LIQUI MOLY półsyntetyk 10W40 z MOS2 + filtr oleju
- Świece zapłonowe DENSO K20TT jednoelektrodowe
- Kable zapłonowe SENTECH 8165
- Poduszki amortyzatorów FEBI + łozyska INA
- Czujnik świateł cofania
- Korek wlewu oleju
- Uszczelki pod pokrywy Victor Reinz
- Oryginalny dolot z Calibry v6
- Stożek walcowy Pipercross C0171 + zestaw do czyszczenia i olejek K&N
- Oryginalna sonda lambda z Calibry v6
- Cewka zapłonowa z Omegi v6
Silnik przed zabiegami:

Silnik po zabiegach:


We wnętrzu również drobne zmiany, a mianowicie:
Ostatni jasny element we wnętrzu został polakierowany na czarno, czyli plastiki mocowania pasów.


A przy okazji wleciały też 'podajniki' pasów z Calibry. Całkiem fajny bajerek


Nowiutkie i pachnące skórzane mieszki drążka zmiany biegów i ręcznego:

I na koniec kilka fotek z imprezy United Opels by Street Elite :562:


Ku mojemu wielkiemu zaskoczeniu Astra zdobyła nagrodę w kategorii BEST XXL United Opels 2015 z czego jestem bardzo dumna, gdyż konkurencja w tej kategorii była ogromna




PS. Wreszcie będzie w czym grzebać przy Astrze


Zarząd Klubu ASTRA TUNING TEAM - http://www.astratuningteam.pl
- AndziA
- Klubowicz
- Posty: 88
- Rejestracja: 2 sty 15, 14:37
- Województwo: łódzkie
- Imię: Anna
- Model: Astra
- Silnik: Z17DTH
wojtasu91, hahaha przypomniałeś mi
Dobre to było ! Fajnie było na żywo znów zobaczyć twoją glebogryzarkę
Robi robotę 
Jak już niektórzy z Was wiedzą, Dayline poszły na sprzedaż... Trafiły w dobre ręce, co mnie bardzo cieszy
Jednym się podobały innym nie, przyszła pora na zmiany
Ponieważ jeszcze nie ogarnęłam do końca frontu, jeżdżę chwilowo na Dayline kumpla 
Grill LeMansa poszedł do spawania, bo w kilku miejscach był pęknięty :/ Jeśli uda się to ładnie zrobić i lakiernik zdąży ogarnąć go do zlotu ATT to w Bełchatowie pojawi się na Blance
Co do lamp... sami zobaczycie, na moje oko będzie lepiej jak z Dayline i równie oryginalnie 



Jak już niektórzy z Was wiedzą, Dayline poszły na sprzedaż... Trafiły w dobre ręce, co mnie bardzo cieszy



Grill LeMansa poszedł do spawania, bo w kilku miejscach był pęknięty :/ Jeśli uda się to ładnie zrobić i lakiernik zdąży ogarnąć go do zlotu ATT to w Bełchatowie pojawi się na Blance


Zarząd Klubu ASTRA TUNING TEAM - http://www.astratuningteam.pl
- AndziA
- Klubowicz
- Posty: 88
- Rejestracja: 2 sty 15, 14:37
- Województwo: łódzkie
- Imię: Anna
- Model: Astra
- Silnik: Z17DTH
Mały Up 
Przedwczoraj na Blankę trafił kolejny mały rarytasik a mianowicie hokej z GSI
Dopełnia przód i wygląda chyba całkiem przyzwoicie? Gorzej z boku bo hokej był ciut za krótki i brakuje kawałka do końca zderzaka... będę myśleć z czego go dosztukować żeby go ładnie zakończyć na równo z dokładką. Montaż do łatwych nie należał i jeśli komuś przyjdzie do głowy go zakładać pod Irmschera to szczerze współczuję
Trzeba liczyć na to kilka godzin, mieć dobrą miarkę i kogoś do pomocy
Na zdjęciach za wiele nie widać, bo były na szybko robione... nie oddają całego efektu no ale zawsze coś


Grill LeMansa wrócił od plastikarza po poprawkach i muszę powiedzieć, że jestem bardzo zadowolona z efektu. Dzisiaj pojechał do lakiernika na delikatne szpachlownie, podkładowanie i malowanie
Wciąż się zastanawiam czy dokładać spryskiwacze do tego grilla czy zostawić na goło...


Przedwczoraj na Blankę trafił kolejny mały rarytasik a mianowicie hokej z GSI



Na zdjęciach za wiele nie widać, bo były na szybko robione... nie oddają całego efektu no ale zawsze coś

Grill LeMansa wrócił od plastikarza po poprawkach i muszę powiedzieć, że jestem bardzo zadowolona z efektu. Dzisiaj pojechał do lakiernika na delikatne szpachlownie, podkładowanie i malowanie

Ostatnio zmieniony 22 sie 15, 12:15 przez AndziA, łącznie zmieniany 1 raz.
Zarząd Klubu ASTRA TUNING TEAM - http://www.astratuningteam.pl
- AndziA
- Klubowicz
- Posty: 88
- Rejestracja: 2 sty 15, 14:37
- Województwo: łódzkie
- Imię: Anna
- Model: Astra
- Silnik: Z17DTH
Zarząd Klubu ASTRA TUNING TEAM - http://www.astratuningteam.pl
- AndziA
- Klubowicz
- Posty: 88
- Rejestracja: 2 sty 15, 14:37
- Województwo: łódzkie
- Imię: Anna
- Model: Astra
- Silnik: Z17DTH
Lampy Gabel już są na Astrze i jestem z nich bardzo zadowolona, wygladają dużo lepiej niż Dayline no i lakierek na nic to ten sam co na lusterkach i ramkach, więc się wpasowały. Nie testowałam jeszcze świecenia w nocy, ale myslę że mnie nie zawiodą
Grill LeMansa wrócił z lakierni i w tej chwili jego stan jest idealny. Nowy znaczek wpasował się pięknie, ale niestety nie takiego efektu oczekiwałam na aucie. Wg mnie wygląda co najmniej słabo... jakoś strasznie postarza auto. U Sasy przy ciemniejszym lakierze wygląda to znacznie lepiej... Nie wiem czy to przez te lampy, ale po prostu najzwyczajniej w świecie nie pasuje mi do mojego auta :/
Wstawiam foty obu frontów (z Pfebą i LeMansem) i sami oceńcie jak to wygląda, bo wciąż się waham i skłaniam się raczej ku sprzedaży LeMansa :/
Aaaa i zderzak przedni dostał nowy lakierek i już nie ma żadnych zacieków
Już nie muszę się za niego wstydzić xD We wtorek mam zamiar jeszcze pomalować na nowo tylny zderzak 
Wybaczcie za brudne auto, ale zdjęcia są z wczoraj i nie miałam jeszcze czasu ogarnąć lakieru
Front ze 'starym' grillem Pfeba:

Front z grillem LeMans (atrapę tylko przyłożyłam, bo musiałabym od nowa całe lampy zdejmować i ustawiać pod ten grill):

Aaaa dzisiaj będę wymieniała świece na kolejne nowe... DENSO jednak nie sprawują się tak dobrze jakbym chciała, bo się okazało, że są źle dobrane pod v6 i są jakby za słabe... Na benzynie jeszcze jakoś jeździ ale gazu nie idzie ustawić i ciągle wypada gdzieś jeden cylinder. Mają przejechane niecałe 300km więc jakby ktoś był chętny to sprzedam za 70% ceny nowych
Mój wybór padł na świece BRISK dwuelektrodowe (dokładnie takie jakie były wcześniej przed wymianą). Przerwa jest fabrycznie 0,8mm więc na gazie powinno być cacy (i było przed wymianą).


Grill LeMansa wrócił z lakierni i w tej chwili jego stan jest idealny. Nowy znaczek wpasował się pięknie, ale niestety nie takiego efektu oczekiwałam na aucie. Wg mnie wygląda co najmniej słabo... jakoś strasznie postarza auto. U Sasy przy ciemniejszym lakierze wygląda to znacznie lepiej... Nie wiem czy to przez te lampy, ale po prostu najzwyczajniej w świecie nie pasuje mi do mojego auta :/
Wstawiam foty obu frontów (z Pfebą i LeMansem) i sami oceńcie jak to wygląda, bo wciąż się waham i skłaniam się raczej ku sprzedaży LeMansa :/
Aaaa i zderzak przedni dostał nowy lakierek i już nie ma żadnych zacieków


Wybaczcie za brudne auto, ale zdjęcia są z wczoraj i nie miałam jeszcze czasu ogarnąć lakieru

Front ze 'starym' grillem Pfeba:



Front z grillem LeMans (atrapę tylko przyłożyłam, bo musiałabym od nowa całe lampy zdejmować i ustawiać pod ten grill):



Aaaa dzisiaj będę wymieniała świece na kolejne nowe... DENSO jednak nie sprawują się tak dobrze jakbym chciała, bo się okazało, że są źle dobrane pod v6 i są jakby za słabe... Na benzynie jeszcze jakoś jeździ ale gazu nie idzie ustawić i ciągle wypada gdzieś jeden cylinder. Mają przejechane niecałe 300km więc jakby ktoś był chętny to sprzedam za 70% ceny nowych

Mój wybór padł na świece BRISK dwuelektrodowe (dokładnie takie jakie były wcześniej przed wymianą). Przerwa jest fabrycznie 0,8mm więc na gazie powinno być cacy (i było przed wymianą).

Zarząd Klubu ASTRA TUNING TEAM - http://www.astratuningteam.pl