Długo się nie nacieszyłam sprawnym autem...
Kilka dni temu wsiadam odpalam i słyszę że nie pracuje na 2 gary... w pierwszej chwili byłam pewna że znów padła cewka. Sprawdziłam, wszystkie wyjścia są ok, wyciągam kable po kolei i widzę to:
Niedawno wymienione uszczelki pod pokrywami Victor Reinz przepuściły olej w kanały świec
Prawdopodobnie była brudna odma i wypchnęło uszczelki...
Astra pojechała do kolegi, który wymienił uszczelki. Przy okazji stukający przegub wreszcie wyleci i wpadną półosie które już dłuższy czas czekały na montaż
Przy okazji wymian, okazało się że łożysko w przednim kole (nowe założone rok temu) ma duży luz i lata :/ Więc też zostanie wymienione.
Z milszych rzeczy, skrzynka powoli się szykuje do wjazdu do bagaja
Maskę GSI mam drugą i jest już biała, niedługo trafi na auto
Stwierdzam, że po wymianach zawieszenie jest w stanie zaje****ym

Zero stuków puków, prowadzi się świetnie i prosto jak po stole.
Poczynione naprawy:
- uszczelnione pokrywy zaworów
- wyczyszczona odma
- półosie (3 szt. nowych przegubów i jeden po niskim przebiegu)
- łożyska amortyzatorów
Sezon się zbliża i zastanawiam się nad zmianą koloru rotorów RIALI

Mam swój typ już chyba ale liczę na wasze opinie

Kolor żółty pojawia się w propozycjach bo myślę o wprowadzeniu gdzieś znaku Opel Motor Sport

Pod maską również będzie żółć. W zamiarze mam malowanie PlastiDipem, bo zawsze mozna zerwać malowanie i wrócić do stanu poprzedniego
Oryginał:
Propozycje:


Z PlastiDipa mają taki kolor:
A dzisiaj przyszła nowa uszczeleczka pod kolektor ssący
