
Trzeba trochę nadrobić...
Silnik został cały rozebrany ponieważ obróciło panewkę na korbowodzie, niestety uszkodziło to czop wału i wał był do wymiany. Wiadomo jak jest ciężko dostać jakiekolwiek części do x20xer ,a co dopiero wał. Jakiś czas temu był słupek x20xer ale zniknął... poszperałem trochę i znalazłem namiary na sprzedającego, okazało się ze jest nadal aktualny i po dwóch dniach przyszedł silniczek. Tego samego dnia został rozebrany nazajutrz zawiozłem wał wraz z blokiem do sprawdzenia , okazało się że wszystko jest w nominale i bardzo dobrym stanie

Przy okazji rozebranego silnika kilka części się wymieniło.
Małe zakupy

Nowe panewki główne i na korby Kolbenschmidt
Nowe pierścienie Kolbenschmidt
Nowe hydrauliki
Olej Valvoline 5w40
Nowe uszczelniacze i wszystkie uszczelki
Uszczelka pod głowice od Z20LET
Tarcza sprzęgła obita kevlarem
Nowe śruby glowicy VictorReinz
Blok został splanowany i odnowiony
Aktualnie astra jeździ i się dociera. Była lekka walka z czasem i kilka zarwanych nocek aby zdążyć do zlotu AGC ale się udało.
Astra zajęła:
3 miejsce w kategorii "NAJŁADNIEJSZY HB"
1 miejsce w kategorii "CAR AUDIO"
i wyróżnienie za "NAJDŁUŻSZĄ DROGĘ" na zlot
Dziękuję również firmie Oklejone.com za nagrodę dodatkową

po zlocie zrobiliśmy lekkiego tripa przez Słowację do Zakopca razem zrobione 1700km
