Astra G
Silnik : 2.0 DTL
Rok 1999
Przebieg : ???
Wyposażenie :
-el. szyby
-el. lusterka + podgrzewanie
-klima
-skóra / wymieniona na Linea Blue
-podgrzewane fotele
-4x airbag
-podłokietnik
-wspomaganie kierownicy
- kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach
-centralny zamek + fabryczny alarm z ryglowaniem drzwi
-ABS
-tempomat
- Klamki wewnętrzne chromowane
- halogeny
AUDIO:
- radio ALPINE + rockford P4004 + Sub Kickera
- przód phonocar 839/2
Modyfikacje :
ZAWIESZENIE:
- gwint Ta-tesco
-rozpórka do przodu
- negatyw przód i tył
SILNIK:
-2.0 DTL
-dołożony intercooler
UKŁAD WYDECHOWY:
- tłumik końcowy dwururka Remusa
-usunięty katalizator
NADWOZIE:
- grill Irmscher z listwą
- lampy przednie Ori soczewka z Xenonem
- przedni zderzak Prodrive
-tył dokładka Prodrive
- progi bertone
- tylne lampy Depo Red&White
WNĘTRZE:
- zmiana licznika na wersję z chromowanymi ringami
- zmiana podświetlenia na niebiesko białe
- pomalowanie konsoli w czarny połysk
- Skóra z alankarą LINEA BLUE
- kierownica z wersji turbo z bicepsami
KOŁA:
Lato:
Rh ZW 1 8,5 i 9,5 J
195/40 i 205/40 17
Zima:
Ori alu GM 15
PLANY NA SEZON:
- ciemne wnętrze (plastiki + podsufitka)
- zmiana gałki zmiany biegów
- zmiana kierownicy
-wymiana zawieszenia (czeka gwintowane KW)
- Zmiana tarcz przód na 308 ( czeka na montaż )
- MOC
- zderzak przód na gładko + malowanie tylnego zderzaka
- Poprawić spasy
Zdjęcia:
Seria:
2013:
2014:
http://s1383.photobucket.com/user/Pikar133/media/20140830_191231_zpsda953071.jpg.html?o=7
[Astra G] Black Classic
- Krzysiek
- Forumowicz
- Posty: 219
- Rejestracja: 28 gru 14, 22:00
- Województwo: wielkopolskie
- Imię: Krzysiek
- Model: Astra
- Silnik: X17DT
- Lokalizacja: Koźmin Wielkopolski
Zacny HB, a z tego co widać będzie jeszcze lepiej
https://opelklub.net/astra-f-lowered-nautilusblau-181?view-post=1340#p1340 <== Mój zielony klekot
"Nie ważna jest marka, liczy się pasja"
Fanpage na fb: https://www.facebook.com/profile.php?id=100054270080454
"Nie ważna jest marka, liczy się pasja"
Fanpage na fb: https://www.facebook.com/profile.php?id=100054270080454
- pikar133
- Forumowicz
- Posty: 15
- Rejestracja: 15 sty 15, 21:56
- Województwo: dolnośląskie
- Imię: Paweł
- Model: Astra
- Silnik: DTL
Dzięki, mam nadzieję, że będzie tylko lepiej
Powoli coś tam kompletuje na sezon:
Przyjechała nowa kierownica
Moduł do kierunkowskazów USA
Swap hamulców z przodu na 308 mm
Nowy gwint (no prawie nowy )
Wydaje mi się, że tył będzie dalej piał więc kupiłem niższe spręzy
Poprzednie felgi są praktycznie już sprzedane i zaczynam szukać coś nowego
Powoli coś tam kompletuje na sezon:
Przyjechała nowa kierownica
Moduł do kierunkowskazów USA
Swap hamulców z przodu na 308 mm
Nowy gwint (no prawie nowy )
Wydaje mi się, że tył będzie dalej piał więc kupiłem niższe spręzy
Poprzednie felgi są praktycznie już sprzedane i zaczynam szukać coś nowego
- ssoowwaa1990
- Forumowicz
- Posty: 28
- Rejestracja: 29 gru 14, 13:27
- Województwo: podkarpackie
- Imię: Rafał
- Model: Astra
- Silnik: X18XE1
- Lokalizacja: Stalowa Wola
Witam, autko porządnie wyglada, graty na wiosne tez spoko. Powodzenia w modzeniu
- pikar133
- Forumowicz
- Posty: 15
- Rejestracja: 15 sty 15, 21:56
- Województwo: dolnośląskie
- Imię: Paweł
- Model: Astra
- Silnik: DTL
grill zostaje Irka bo pasuje do kratki na dole, a bertone do niczego by nie pasował.
Z glebą to już jest ciężko bo wszystko trze i będę musiał przerobić mocowanie zderzaka ew. zamienić opony na 205/35/18 ale naciągnąć to na 9,5 J do jazdy na co dzień to nie jestem do tego przekonany ...
Z glebą to już jest ciężko bo wszystko trze i będę musiał przerobić mocowanie zderzaka ew. zamienić opony na 205/35/18 ale naciągnąć to na 9,5 J do jazdy na co dzień to nie jestem do tego przekonany ...