
[Astra F] Keramikblau irmscher Astra | KucaQ
- KucaQ
- Klubowicz
- Posty: 73
- Rejestracja: 2 maja 15, 22:09
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Imię: Patryk
- Model: Astra
- Silnik: X17DTL
- Lokalizacja: Nowe Miasto Lubawskie
Jak niektórzy już wiedzą z facebook'a turbo dmucha już ciut więcej. Aktualnie boost pin w pompie i doładowanie na 0.8 bara 
Pierwsze wrażenia z jazdy - "ło ja pier**le jak to idzie"
I powiem Wam, że mimo przejechanych już 500km dalej się jaram, ale sprzęgło pomału daje o sobie znać
Padnie na amen to wleci F16 z całą zawiechą z big block'a i sprzęgło z XE, ale na razie daje radę, na trójce jeszcze piszczy, więc nie nastawiam się na szybką wymianę
Spalanie nie wzrosło jakoś drastycznie, na 450 przejechanych kilometrów spaliła trochę ponad pół zbiornika, więc stosunek moc - spalanie jak najbardziej mnie zadowala. A przez te 450km wcale jej nie oszczędzałem
vmax też wzrósł, bo wcześniej przy 170 puchła, a teraz przy 180 zadziwiła pewnego cwaniaka z Carismy
Póki co więcej nie dmucham, bo ja wiadomo słabym punktem DTL'a jest głowica. Kręcić będę więcej dopiero jak wleci większy IC, chłodnica z big block'a, termostat który otwiera się szybciej niż 92* oraz pas od wersji z klimą i wentylator załączany dodatkowym pstryczkiem w kabinie (of kors przycisk obiegu z Cali).
Aha i okleiłem na nowo boczki, wygląda miliard razy lepiej niż wcześniej
Koniec pitolenia, czas na zdjęcia




Tak, osłona słupka leci do poprawy


No i coś, co jest dla mnie największą zaletą podkręcenia silnika


Pierwsze wrażenia z jazdy - "ło ja pier**le jak to idzie"






Póki co więcej nie dmucham, bo ja wiadomo słabym punktem DTL'a jest głowica. Kręcić będę więcej dopiero jak wleci większy IC, chłodnica z big block'a, termostat który otwiera się szybciej niż 92* oraz pas od wersji z klimą i wentylator załączany dodatkowym pstryczkiem w kabinie (of kors przycisk obiegu z Cali).
Aha i okleiłem na nowo boczki, wygląda miliard razy lepiej niż wcześniej

Koniec pitolenia, czas na zdjęcia





Tak, osłona słupka leci do poprawy



No i coś, co jest dla mnie największą zaletą podkręcenia silnika



- Krzysiek
- Forumowicz
- Posty: 219
- Rejestracja: 28 gru 14, 22:00
- Województwo: wielkopolskie
- Imię: Krzysiek
- Model: Astra
- Silnik: X17DT
- Lokalizacja: Koźmin Wielkopolski
Muszę ukulturalnić moje Isuzu 

https://opelklub.net/astra-f-lowered-nautilusblau-181?view-post=1340#p1340 <== Mój zielony klekot 
"Nie ważna jest marka, liczy się pasja"
Fanpage na fb: https://www.facebook.com/profile.php?id=100054270080454

"Nie ważna jest marka, liczy się pasja"
Fanpage na fb: https://www.facebook.com/profile.php?id=100054270080454
- KucaQ
- Klubowicz
- Posty: 73
- Rejestracja: 2 maja 15, 22:09
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Imię: Patryk
- Model: Astra
- Silnik: X17DTL
- Lokalizacja: Nowe Miasto Lubawskie
Pora odświeżyć co by nudno nie było. 3 tygodnie września były spędzone dość instensywnie przy Astrze. Mianowicie dokonałem konserwacji podwozia oraz nadkoli, pomalowałem komorę i kilka innych klamotów. Podwozie najpierw rozebrałem, wymyłem, gdzie trzeba było to rozszlifowałem i zabezpieczyłem epoksydem, a na to środek do konserwacji Ranal. Środek o tyle fajny, że po wyschnięciu zachowuje konsystencję gumy, więc mam nadzieję, że się spisze.
Komora silnika została rozebrana i pomalowana na czarno wraz z silnikiem. Został wspawany pas z wentylatorem od klimy, a także akumulator znalazł swoje miejsce w bagażniku. Dokładka przednia oraz progi dostały nowy lakier, zrobiłem również grill na nowo (kto był na zlocie w Koninie, czy w Sielpi widział jaka była lipa) no i lotka razem z listwami dachowymi przybrała koloru czarnego połysku.
Z mniej spektakularnych zmian jest nowy tłumik końcowy, bo stary rozpadł się w rękach, włącznik wentylatora chłodnicy w kabinie, nowy pstryczek do otwierania klapy oraz voltomierz na słupku
Myślę, że nie ma co więcej pisać, zdjęcia pokazują wystarczająco dużo :564:






I w jednym kawałku





Uprzedzając pytania:
-komora od dłuższego czasu widziała mi się w czarnym kolorze, a że trzeba było ją odnowić, to zdecydowałem się właśnie na czerń
-akumulator w bagażniku przede wszystkim ze względu na mrozy i całotygodniowe stanie pod chmurką pod akademikiem, w bagażniku łatwiej będzie go obłożyć czymś ocieplającym no i po wpadnięciu w kałużę akumulator jest czysty a nie ochlapany.
Pomalowałem i przymierzyłem irki. Zostało kupić opony, ale to wykorzystam zimowe wyprzedaże, bo po co przepłacać
Załatwię jeszcze ściągacze, wywalę podkładki spod przednich poduszek, to przód klapnie jeszcze ociupinkę.

A niedawno kanapa z boczkami były na kuracji upiększającej u tapicera. Nie jest to co prawda prawdziwa skóra, ale nie robię na taksówce, więc co będzie miało wytrzymać, to wytrzyma, a wygląda dużo, dużo lepiej



Pozdro
Komora silnika została rozebrana i pomalowana na czarno wraz z silnikiem. Został wspawany pas z wentylatorem od klimy, a także akumulator znalazł swoje miejsce w bagażniku. Dokładka przednia oraz progi dostały nowy lakier, zrobiłem również grill na nowo (kto był na zlocie w Koninie, czy w Sielpi widział jaka była lipa) no i lotka razem z listwami dachowymi przybrała koloru czarnego połysku.
Z mniej spektakularnych zmian jest nowy tłumik końcowy, bo stary rozpadł się w rękach, włącznik wentylatora chłodnicy w kabinie, nowy pstryczek do otwierania klapy oraz voltomierz na słupku

Myślę, że nie ma co więcej pisać, zdjęcia pokazują wystarczająco dużo :564:






I w jednym kawałku






Uprzedzając pytania:
-komora od dłuższego czasu widziała mi się w czarnym kolorze, a że trzeba było ją odnowić, to zdecydowałem się właśnie na czerń
-akumulator w bagażniku przede wszystkim ze względu na mrozy i całotygodniowe stanie pod chmurką pod akademikiem, w bagażniku łatwiej będzie go obłożyć czymś ocieplającym no i po wpadnięciu w kałużę akumulator jest czysty a nie ochlapany.
Pomalowałem i przymierzyłem irki. Zostało kupić opony, ale to wykorzystam zimowe wyprzedaże, bo po co przepłacać

Załatwię jeszcze ściągacze, wywalę podkładki spod przednich poduszek, to przód klapnie jeszcze ociupinkę.

A niedawno kanapa z boczkami były na kuracji upiększającej u tapicera. Nie jest to co prawda prawdziwa skóra, ale nie robię na taksówce, więc co będzie miało wytrzymać, to wytrzyma, a wygląda dużo, dużo lepiej




Pozdro

- Teo
- Klubowicz
- Posty: 201
- Rejestracja: 31 gru 14, 10:14
- Województwo: pomorskie
- Imię: Przemek
- Model: Astra
- Silnik: Z16XE
Nooo szacunek za wykonane prace, bo oprócz wyglądu komory to konserwacji nie widać (jedynie dobrze, że spełnia rolę aby ruda nie wyszła).
Środek fajny a białe felgi zrobią tu robotę
Bez akumulatora jakoś pustawo pod maską, ale na Twe potrzeby bardzo fajne rozwiązanie 
Środek fajny a białe felgi zrobią tu robotę


|Skoda Favorit 135LS 91" | Pierwsze kroki
|Opel Vectra A C20NE CD LPG 92" | Pierwsza miłość
|Opel Astra G Z16XE LPG 01"| Mieszane uczucie
|Opel Vectra A C20NE CD LPG 92" | Pierwsza miłość
|Opel Astra G Z16XE LPG 01"| Mieszane uczucie
- KucaQ
- Klubowicz
- Posty: 73
- Rejestracja: 2 maja 15, 22:09
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Imię: Patryk
- Model: Astra
- Silnik: X17DTL
- Lokalizacja: Nowe Miasto Lubawskie
Po miesiącu kupiłem sobie prezent urodzinowy 

A Mikołaj w tym roku był bogaty


Oponki na felgi ubrane, oczywiście 195/45, już mnie jarają wyglądem. Na wiosnę założę razem z dystansami. Dywaniki również pierwsza klasa, zastąpią moje wysłużone już oryginały
No i żeby nie przedłużać - Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku!



A Mikołaj w tym roku był bogaty



Oponki na felgi ubrane, oczywiście 195/45, już mnie jarają wyglądem. Na wiosnę założę razem z dystansami. Dywaniki również pierwsza klasa, zastąpią moje wysłużone już oryginały

No i żeby nie przedłużać - Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku!

- KucaQ
- Klubowicz
- Posty: 73
- Rejestracja: 2 maja 15, 22:09
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Imię: Patryk
- Model: Astra
- Silnik: X17DTL
- Lokalizacja: Nowe Miasto Lubawskie
Tak więc... zacząłem sezon 
Jak co roku, nowo-sezonowy up, zaczynam od początku
Na początek pierdółka. Szukałem ori przycisku TC od Astry, aby wykorzystać go jako przycisk do sprysków lamp. Szukanie szło marnie, więc zakupiłem przycisk ASC od BMW E46, dociąłem trochę kieszonkę i voila

Następnie postanowiłem pobawić się zawieszeniem. Jako, że miałem identyczny zawias jak blink5, to moja była ciut wyżej. Wywalenie podkładki spod poduszki amora, załatwiło sprawę (włożyłem ją, bo była w komplecie z talerzykami i myślałem, że trzeba ją włożyć, teraz wiem, że nie trzeba było
). I jakby nie patrzeć, centymetr uciąłem, a na sprężynach jak wiadomo, każdy centymetr jest cenny 

Potem przyszedł czas zakupu G. Tam, mimo, że były ori spryskiwacze, to psikały dużo lepiej niż te w F'ce, które sikały, zamiast spryskiwać. Kupiłem więc mgłowe dysze spryskiwaczy z Citroena C3. Po dosyć sporej rzeźbie wpasowałem je i względnie spryskują szybę

Początkiem marca wybrałem się do Bydgoszczy, przywiozłem z niej trochę gratów

W skrócie:
-oryginalny grill Steinmetz pod F'kę
-stabilizator zewnętrzny tylnej belki z Astry GSI C20XE
-dystanse 4x15mm ze szpilkami
-silniczek tylnej wycieraczki razem z ramieniem
Stabilizator na drugi dzień od razu został wyszlifowany i polakierowany w kolor przednich zacisków. A po wyschnięciu wleciał na swoje miejsce :564:


I tak dotarłem to tego weekendu. Wczoraj został polakierowany tylny zderzak + spryskiwacze lamp. Halogeny zostały oklejone ciemną matową folią, wróciła tylna wycieraczka, ramię od razu zostało pomalowane na nowo + nowe pióro. Zniknęły także zbędne naklejki.
Tak więc koniec gadania, czas na zdjęcia







W środku poza nowymi dywanikami nie zmieniło się nic. No w sumie wpadło jeszcze radio z G (Kenwood KDC-415U) i skróciłem trochę plastik od mieszka zmiany biegów. Acha no i klapa bagażnika otwiera się z pilota


To tyle z aktualnych zmian. Planów jeszcze trochę na ten sezon jest, także będę sukcesywnie je realizował
Pozdro.

Jak co roku, nowo-sezonowy up, zaczynam od początku

Na początek pierdółka. Szukałem ori przycisku TC od Astry, aby wykorzystać go jako przycisk do sprysków lamp. Szukanie szło marnie, więc zakupiłem przycisk ASC od BMW E46, dociąłem trochę kieszonkę i voila


Następnie postanowiłem pobawić się zawieszeniem. Jako, że miałem identyczny zawias jak blink5, to moja była ciut wyżej. Wywalenie podkładki spod poduszki amora, załatwiło sprawę (włożyłem ją, bo była w komplecie z talerzykami i myślałem, że trzeba ją włożyć, teraz wiem, że nie trzeba było



Potem przyszedł czas zakupu G. Tam, mimo, że były ori spryskiwacze, to psikały dużo lepiej niż te w F'ce, które sikały, zamiast spryskiwać. Kupiłem więc mgłowe dysze spryskiwaczy z Citroena C3. Po dosyć sporej rzeźbie wpasowałem je i względnie spryskują szybę


Początkiem marca wybrałem się do Bydgoszczy, przywiozłem z niej trochę gratów

W skrócie:
-oryginalny grill Steinmetz pod F'kę
-stabilizator zewnętrzny tylnej belki z Astry GSI C20XE
-dystanse 4x15mm ze szpilkami
-silniczek tylnej wycieraczki razem z ramieniem
Stabilizator na drugi dzień od razu został wyszlifowany i polakierowany w kolor przednich zacisków. A po wyschnięciu wleciał na swoje miejsce :564:


I tak dotarłem to tego weekendu. Wczoraj został polakierowany tylny zderzak + spryskiwacze lamp. Halogeny zostały oklejone ciemną matową folią, wróciła tylna wycieraczka, ramię od razu zostało pomalowane na nowo + nowe pióro. Zniknęły także zbędne naklejki.
Tak więc koniec gadania, czas na zdjęcia








W środku poza nowymi dywanikami nie zmieniło się nic. No w sumie wpadło jeszcze radio z G (Kenwood KDC-415U) i skróciłem trochę plastik od mieszka zmiany biegów. Acha no i klapa bagażnika otwiera się z pilota



To tyle z aktualnych zmian. Planów jeszcze trochę na ten sezon jest, także będę sukcesywnie je realizował

Pozdro.
- Teo
- Klubowicz
- Posty: 201
- Rejestracja: 31 gru 14, 10:14
- Województwo: pomorskie
- Imię: Przemek
- Model: Astra
- Silnik: Z16XE
No no, pięknie zaczyna to wszystko wyglądać. Będziesz na #OWLA5?
|Skoda Favorit 135LS 91" | Pierwsze kroki
|Opel Vectra A C20NE CD LPG 92" | Pierwsza miłość
|Opel Astra G Z16XE LPG 01"| Mieszane uczucie
|Opel Vectra A C20NE CD LPG 92" | Pierwsza miłość
|Opel Astra G Z16XE LPG 01"| Mieszane uczucie