Astra GSi16v Turbo powered by SaaB
- Mlody92
- Forumowicz
- Posty: 28
- Rejestracja: 24 paź 15, 18:12
- Województwo: śląskie
- Imię: Szymon
- Model: Astra
- Silnik: B204l
Tarcze doszły pierwsze 1000km zrobione mozna powiedziec ze hamowanie jest duzo lepsze niz przy standardowych 256mm
a wyglad swoja droga 

Udalo mi sie wyrwac jeszcze orginalne spryski lamp
pozycja przeniosła sie w kierunek
powoli to wszystko zaczyna wygladac po mojej mysli
Przymiarki na przyszły sezon
)



Udalo mi sie wyrwac jeszcze orginalne spryski lamp



Przymiarki na przyszły sezon


- Teo
- Klubowicz
- Posty: 201
- Rejestracja: 31 gru 14, 10:14
- Województwo: pomorskie
- Imię: Przemek
- Model: Astra
- Silnik: Z16XE
Te tarcze to są Mikody nawiercane+nacinane? Jak się sprawują? Mam 3 rok Boscha zwykle lecz czas je zmienić i się zastanawiałem nad Mikodami..
Ogarnij na sezon zaciski (kolor) i będzie miazga!
Ogarnij na sezon zaciski (kolor) i będzie miazga!
|Skoda Favorit 135LS 91" | Pierwsze kroki
|Opel Vectra A C20NE CD LPG 92" | Pierwsza miłość
|Opel Astra G Z16XE LPG 01"| Mieszane uczucie
|Opel Vectra A C20NE CD LPG 92" | Pierwsza miłość
|Opel Astra G Z16XE LPG 01"| Mieszane uczucie
- Teo
- Klubowicz
- Posty: 201
- Rejestracja: 31 gru 14, 10:14
- Województwo: pomorskie
- Imię: Przemek
- Model: Astra
- Silnik: Z16XE
A co bym musiał zmienić aby pasowało? Oryginalnie mam 256mm. Podejdą pod seryjne zaciski? Klocki od mocniejszej wersji?Elvis pisze:zainwestuj w 288. kasa podobna a jakościowo będzie dużo lepiej
|Skoda Favorit 135LS 91" | Pierwsze kroki
|Opel Vectra A C20NE CD LPG 92" | Pierwsza miłość
|Opel Astra G Z16XE LPG 01"| Mieszane uczucie
|Opel Vectra A C20NE CD LPG 92" | Pierwsza miłość
|Opel Astra G Z16XE LPG 01"| Mieszane uczucie