W dalszym ciagu czekam na walki z UK (nie moge sie doczekac, a brak czasu sprzedawcy opoznia wysylke).
Wciaz nie moge tez poprawnie odczytac tej tabeli z parametrami seryjnych walkow. chcialbym wiedziec jaki mam obecnie czas otwarcia zaworow na walkach ssacych G i wydechowych A w silniku x30xe.
z pewnego wątku na forum VKP i roznych angielskich forach zobaczylem, ze chlopaki wkladaja 4 x G (ssace) albo 4 x A (wydechowe) do x30xe, co odpowiednio ma dodawac KM lub Nm ze wzgledu na katy otwarcia itp.
Ile w tym prawdy?
Zaś Hans na VKP pisal, ze omega po wsadzeniu 4 x G byla tragedią.. i zrób cos raz a dobrze, zeby nie powielac czyjegos bledu po raz n-ty :hyhy:
Zastanawialem sie nad kombinowaniem: walki ssace ostre od Światka i na wydech wsadzic walki G. lub zostawic A, no i mam zagwostke do rozwiazania

Zaznaczam, ze najbardziej zalezy mi na Nm

Wpis z 27.02.2014r.
Mała poprawka, przyszły do mnie niedawno ostre wałki by Świątek. wkoncu sie doczekalem.
sa to wałki z serii GT 2 ssace i 2 wydechowe

z planow doszedl jeszcze nowy dolot, srednica 80mm od puszki Mantzel'a, mozliwie jak najkrotszy, zakonczony stozkiem z wylotem 76/80mm umiejscowionym w odpowiednim miejscu (czyli gdzie jest mega zimno, cieple powietrze nawet nie ma tam dostepu) :hyhy:
wszystkie plany opisywane wczesniej ciagle sie powoli realizuja, dorabiaja, zamawiaja lub kupują. znam wszystkie ceny, teraz tylko nazbierac $$, troche czasu na montaz i po zakonczeniu wszystkiego strojenie :hyhy:
foto wałków.


CD.
tak wygladaly uszczelki pod kolektory przerobione z wersji 3.2 na wersje pod rurowce


tak wygladaly same kolektory rurowe


a tak to wygladalo na glowicy prawej (w przypadku FWD przedniej)


niestety tylko tyle znalazlem


CD.
wkreca sie na obroty jeszcze szybciej niz zaczal sie wkrecac po zmianie na lekkie kolo z c20xe

żeliwne kolektory to wielkie nie porozumienie.. :dobani:
zobaczymy co bedzie po strojeniu, narazie na hamownii nie bylem

Wpis z 19.03.2013r.
dziś doszedł ostatni element układanki pt. "wydech". - X-PIPE. połączenie dwóch wydechow w jednym miejscu dla wyrownania ciśnień w obu głowicach.
przy okazji wspawywania x-pipe'a, odrazu zostanie wymieniona sonda lambda, która ostatnio padła.
Omega odwiedziła też blacharza celem reanimacji zaniedbanej wcześniej blachy. aktualnie zbiera się do kupy. byle do sezonu...
foto X'a

