Dlugo mnie nie bylo, ale temat jako tako zyje
Na przelomie sierpnia i wrzesnia zaczelo sie grzebanie DET'em 3 w mapach paliwa i zaplonie. Oczywiscie wszystko robione pod kontrola sondy AFR Innovate LC-2. Sonda podlaczona pod DET'a wiec wszystko pokazuje sie w jednym miejscu
Bylo wstepne "uliczne" strojenie, zeby poprostu zaczelo to wszystko w miare jechac. poprawione wolne i niskie obroty, poprawione 100% obciazenie. AFR na poziomie 13.5-12.5 i 12 przy odcince.
Przy odrobinie uprzejmosci zaprzyjaznionego warsztatu, dostalem go na 2 dlugie popoludnia i zostala zrobiona jednostopniowa korekta lakieru.
Efekty ponizej. Mysle, ze tragedii nie ma - aczkolwiek lakier jest strasznie miekki...
Moja wstepna polerka vs. polerka typowego lakiernika.
To jest odbicie w lakierze, jakby ktos nie zauwazyl
Zadowolona mina na koniec roboty, jeszcze pozostalo nalozyc powloke
Moje ulubione kropelki
Na koniec sezonu, pojechalismy na szybka amatorską kalkulatorową sesje z siostrą i przyjaciółką
Z siostrą:
Z przyjaciółką 328
Na sam koniec gwint poszedl max do gory + grube deski na podjazd, zeby wjechac do garazu i tak oto wjechalem:
Caly bałagan pod maska - w dodatku seryjny bałagan.. Na szczescie to sie zmieni
Zamowione jest dosc duzo fajnych nowych gratów:
-Wszystkie mozliwe nowe uszczelki dołu i góry silnika, dolotu.
-24x nowe popychacze INA
-Kpl rozrzadu + pompa wody
-Kpl Tulei wahaczy przód (mala Lemforder i duza z E34 Lemforder)+ Sworznie
-Łożysko igiełkowe
-Poduszki silnika Lemforder
-Łączniki stabilizatora Lemforder
-Kpl Drążki kierownicze Lemforder
-6L Oleju silnikowego Motul 8100X-CESS 5w40
-1L Oleju do mostu Motul PA-90
-Łożysko oporowe sprzęgła LUK do 6-cio biegowej skrzyni z BMW
-Tarcza sprzegla na zamówienie (dostosowana do montazu z kołem zamachowym jednomasowym) - przy mojej 6-cio biegowej skrzyni nie wystepowaly jednomasy ani zadne zamienniki

-Kolo jednomasowe przerobione u Otoczaka z Vectry 2.6 v6 pod tarcze 240mm - odelżone do 5.5-6kg.
-Regulowane koła rozrzadu na wałki wydechowe
-Hardcorowe wałki ssące o wzniosie 10.95mm i kącie 280* (wydechowe zostają Świątkowe 10.50mm 253*)
-Zaciski hamulcowe z Porsche Cayenne 6-cio tłoczkowe przednie i 4-ro tłoczkowe tylne + tarcze, klocki, przewody w oplocie.
-most 3.27 ze szperą 45%
Zdjęcia wstawie po odbiorze wszystkich przesyłek.
Do malowania zostaly oddane rożne graty, które są widoczne po otwarciu maski lub poprostu wymagały malowania
-sprezyny z gwintu KW v2
-wahacze przednie
-sanki zawieszenia
-stabilizator srodkowy
-pokrywy zaworów
Po wyjeciu silnika, pelnego osprzetu, klimy, wspomagania, wszystkich kabli oraz zawieszenia, zostanie wszystko oczyszczone, zaspawana każda dziurka montazowa, nastepnie wszystko zabezpieczone i pomalowane w odpowiedni kolor
