



Żadnej kontroli jeszcze nie miałem, więc nie wiem czy mogą być jakieś problemy. Folia od odjazdowenaklejki.pl jak umie się to dobrze przykleić to efekt jest jak najbardziej zadowalającyNakashi pisze:Zadowolony jesteś z folii na halogenach? Planuję ten zabieg u siebie, miałeś może jakieś problemy podczas kontroli miśków?
Bo jak na złość moja astra zwraca ich uwagę, dlatego nie wiem czy warto się w to pchać
Ciężko ciężko. Co do gwintu polecam MTS. Nie zjada kieszeni i jest komfortowy jak na gwint. Tyłem co prawda dużo się nie uda zejść, ale przód po wywaleniu helperów daję radęMaTT pisze:Kolejny miesiąc z autem za mną, nic się na razie nie zmieniło oprócz okazyjnie kupionych zimówek na ori felgach opla 15'', budżet na mody się zbiera i na wiosnę powinno być git, w tym miesiącu zamierzam jeszcze przyciemnić szyby, bo tego od początku tu brakuje. Felgi na których jeździłem dotychczas idą na sprzedaż, i zaczynam poszukiwać konkretnej 17nastki oraz gwintu, niestety znaleźć coś ciekawego w 4x100 nie jest łatwo.
Raczej kupię ta-technix, albo jak się trafi to FKTeo pisze: Ciężko ciężko. Co do gwintu polecam MTS. Nie zjada kieszeni i jest komfortowy jak na gwint. Tyłem co prawda dużo się nie uda zejść, ale przód po wywaleniu helperów daję radę
To już lepiej kup AP. Dużo lepszy jakościowo. U mnie do kombi nie występuje a na KW to nie mam...MaTT pisze:Raczej kupię ta-technix, albo jak się trafi to FKTeo pisze: Ciężko ciężko. Co do gwintu polecam MTS. Nie zjada kieszeni i jest komfortowy jak na gwint. Tyłem co prawda dużo się nie uda zejść, ale przód po wywaleniu helperów daję radę
Twoje zdanie. Jeździłem TA w hatchu i w porównaniu z moim MTS jest przepaść (TA to taczka - fajnie jak chce się zgrać koło z budą, a MTS dość ładnie wybiera dziury).KucaQ pisze:MTS a TA to jeden ciul, Klepane w jednej fabryce, tylko z innym logo
Też chciałbym pomodzić moje G, ale w porównaniu do F, to tu jest drogoNo i komfort na serii jest nieporównywalny