* Po założeniu nowego układu wydechowego auto złapało dodatkowy oddech (dupo hamownia wyraźnie odczuła że auto się lepiej zbiera szczególnie przy wyższych prędkościach), a oprócz tego drze ryja i raczej końcowy tłumik w przyszłym roku zostanie zmieniony na coś z silencerem no chyba że będzie mnie stać na jakiś dupowóz


* Montażu również doczekał się filtr odmy (czekał prawie rok) przy okazji przetarłem przepustnice z nagaru i auto chyba troszkę lepiej pracuje na jałowym.

* Zregenerowałem też rozrusznik (szału nie robił już podczas kupna auta ale w listopadzie się poddał) nie kupowałem ani używki ani nowego z tego względu że nowe części często są niskiej jakości a używka to loteria więc został zregenerowany dosłownie cały bo nic z niego nie zostało (szczotki, tulejki, wirnik) oraz pojechałem na regulację Lpg gdzie dowiedziałem się że mój reduktor ma wydajność do 90km no i dysze w listwie wtryskowej są nieco za małe
* małej modyfikacji doczekało się również car audio ponieważ skrzynię napęzda teraz wzmacniacz Kenwood Kac 606 a drugi wzmacniacz audison srx2 napędza głośniki w tylnej półce i gra to naprawdę bardzo fajnie







* była też mała przygoda z wodą w aucie (prawy próg i podłoga z prawej strony z tyłu (auto stało przez kilka ulew pod chmurką i ujawnił się zapchany odpływ jednak i z tym problemem sobie poradziłem wstawiłem auto do garażu i rozebrałem całą prawą stronę (na szczęście konserwowałem w lato i rudzielec nigdzie się nie pojawił) suszyłem wygłuszenia i wykładzinę ponad tydzień zanim to poskładałem auto też praktycznie cały ten czas stało w garażu ale już jest spoko, przy okazji trochę dokładniej wypucowałem środek auta








Wczoraj byłem na lotnisku w Modlinie i na szybko strzeliłem jakieś fotosy



Może na pierwszy rzut oka w tym roku astra nie przeszła jakiś dużych modów ale może warto przypomnieć co zostało zrobione, nie wiem czy wszystko pamiętam:
* Nowe koło Momo Gtr 16/7,5j et35 z oponami 205/45
* Kapitalny remont silnika (góra, dół i czujniki)
* Konserwacja auta od środka oraz usunięcie oznak korozji
* Kolektor wydechowy 4-2-1 z c20xe
* cały nowy układ wydechowy 2,25 cala na 2 przelotowych tłumikach
* dolot zimnego powietrza (przerobiony oryginalny łapacz oraz wywalenie rezonatora i doprowadzenie powietrza ze zderzaka
* czarne plastiki wewnątrz auta
* rozrusznik
* Ca
* odnowienie pokrywy zaworów
Na przyszły sezon nie planuje za dużo, modów raczej nie będzie (bynajmniej tych które potrzebują większej gotówki) ponieważ sporo kasy pójdzie w eksploatacje.
* Nowe opony letnie 195/45/16 (myślę nad toyo proxes t1)
* Opony zimowe (nie wiem czy będę same opony kupował czy może wpadnie jakieś alu hmm może wiatraki

* Rozrząd
* Czarna podsufitówka
* Nowy fotel kierowcy i porządne pranie tapicerki (prałem ręcznie ale to jeszcze nie to co ma być)
* Tylne zaciski hamulcowe wołają o regenerację ale chyba ich nie zregeneruję tylko będę szukał zestawu pod 288mm z vectry b v6
* Zaślepka zderzaka tylnego i dokładka zderzaka przedniego
* Na wiosnę springi eibacha -30 z kadetta gsi (ile to już lat leżą w garażu Xd)
* Uzupełnienie brakujących spinek (dół progów i boczki drzwi)
* Modyfikacja lpg: wydajniejszy parownik, wydajniejsza listwa wtryskowa lub rozwiercenie dusz, nowe węże filtry (cały przegląd) i nowa mapa

* Porządek pod maską
* Nowa guma dolotu lub pokombinowanie jakimś innym dolotem
Z tych ważniejszych rzeczy to chyba tyle i do zobaczenia w przyszłym sezonie
