
Opel Calibra 2,5 v6TT rwd Rieger Catano
-
- Forumowicz
- Posty: 29
- Rejestracja: 29 gru 14, 22:24
- Województwo: mazowieckie
- Imię: Michał
- Model: Calibra
- Silnik: c20let
- Lokalizacja: Pruszków/Warka/ Grójec
Digital działa bez problemu
Środek się podświetlił
Ale zdjęci na razie mam tylko 3
panel climatronica na niebiesko
, zegary dodatkowe cyfrowe zeby pasowały do klimatu reszty, włączniki na niebiesko podświetlone , awaryjne przeniesione miedzy przyciski podgrzewania zamiast TC



Kilka z A2 plenerowe
I hamownia auto ledwo się mieści na rolki , najszerszy wóz na hamowni jak do tej pory
Auto stroił Nokia19871 (Łukasz), Strojone na motronicu przy użyciu emulatora i Tuner Pro, doładowanie Ecumaster det III.
Nie mam wszystkich wykresów ale na :
0,3 bara była około 250 KM
0,5 bara prawie 300
0,9 bara , z łagodnie wchodzącym stopniowo boostem 354 KM i 469 Nm i na tym pozostało. Zapłon zostawiliśmy nie ruszony.








to praktycznie juz finisch
niebawem auto waraca do łodzi
Środek się podświetlił

Ale zdjęci na razie mam tylko 3

, zegary dodatkowe cyfrowe zeby pasowały do klimatu reszty, włączniki na niebiesko podświetlone , awaryjne przeniesione miedzy przyciski podgrzewania zamiast TC



Kilka z A2 plenerowe

I hamownia auto ledwo się mieści na rolki , najszerszy wóz na hamowni jak do tej pory

Auto stroił Nokia19871 (Łukasz), Strojone na motronicu przy użyciu emulatora i Tuner Pro, doładowanie Ecumaster det III.
Nie mam wszystkich wykresów ale na :
0,3 bara była około 250 KM
0,5 bara prawie 300
0,9 bara , z łagodnie wchodzącym stopniowo boostem 354 KM i 469 Nm i na tym pozostało. Zapłon zostawiliśmy nie ruszony.








to praktycznie juz finisch

-
- Forumowicz
- Posty: 29
- Rejestracja: 29 gru 14, 22:24
- Województwo: mazowieckie
- Imię: Michał
- Model: Calibra
- Silnik: c20let
- Lokalizacja: Pruszków/Warka/ Grójec
auto ciagle u mnie przez kapryśny climatronic a dokładnie rurki ....wszystko trzeba było robić od nowa i strasznie ciasno przy kompresorze...
pospawane wszystko z 3 kompletów seryjnych , ciasno strasznie ...... ale wszystko ma ponad 20 lat i strzelają elastyczne węże na razie dobiłem do 12 atmosfer w układzie
i walnęły dwie sztuki.
Mozna by bło na hama jak Diavia walić wszystko na elastycznych gumowych ale po pierwsze chamsko to wygląda a po drugie dużo tu zakrętów ciasnych, wiec łuki z elastycznych były
by do dupy
kilka fot rurek itp





Takie coś wyświetla sie po podłączeniu Opel Scanera

Poza climatroniciem ( wpienia mnie okropnie to ustrojstwo
....) auto ogarnięte w 100%
pospawane wszystko z 3 kompletów seryjnych , ciasno strasznie ...... ale wszystko ma ponad 20 lat i strzelają elastyczne węże na razie dobiłem do 12 atmosfer w układzie
i walnęły dwie sztuki.
Mozna by bło na hama jak Diavia walić wszystko na elastycznych gumowych ale po pierwsze chamsko to wygląda a po drugie dużo tu zakrętów ciasnych, wiec łuki z elastycznych były
by do dupy

kilka fot rurek itp





Takie coś wyświetla sie po podłączeniu Opel Scanera

Poza climatroniciem ( wpienia mnie okropnie to ustrojstwo
